Jump to content
Essential

Проблем след смяна на носач.

Recommended Posts

Здравейте колеги,Бях изкривил преден долен носач. След смяната му, след като всичко се закачи на мястото си първо шарнирния болт на накрайника на рейката превърта и не мога да си навия гайката... второ след като сложих гумата и пуснат колата ми се струва, че гумата е леко завила на дясно пък уж трябва да са направо и двете гуми.. Понеже е ударен калника може и да ме лъжа визуално, но ако има такова изкривяване с реглаж поправимо ли е или имам още нещо криво ???Благодаря за вниманието.Поздрави,Иван.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То какво друго остава,накрайници , шенкел , преден мост , ако всичко е наред реглажа ще реши проблема .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долния носач беше много крив имах изместване с 20мм. След смяната му шенкела пасна добре видимо няма дефекти поставен до друг шенкел изглеждат идентично. Всичко се сглоби без напрежение. Чудя се може ли при демонтажа на накрайника на рейката да съм разбутал нещата и затова този накрайник да е по - изнесен.Относно шарнирния болт на накрайника нормално ли е така да се върти. Не мога да си завия гайката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си свалял накрайника от рейката няма как да се измести нищо . А за въртенето проблема се решава с един чук да зацепи конуса .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай я на стенд,там ще покаже дали е крив и шенкела.Ако е бил леко страничен удара,най вероятно накрайника е мръднал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Удара беше в джантата. При леко навит десен волан удари гумата в едно колче в следствие на което гумата избяга назад а колчето подпря и калника. Реално удара си беше централен във външната част на гумата/джантата. Утре ще ударя болта на накрайника и ще ходим на стенд да видя какво ще покаже. Може ли като съм мъдрал и въртял напред назад накрайника докато е бил откачен да съм го разбутал. На стенд за реглаж ще свършат работа нали?Ако наистина гумата стои леко завила на дясно, безопасно ли ще е да се кара? Защото близо стенд нямам и ше трябва да пропътувам известно разстояние...

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава със сигурност имаш мръднал накрайник.Може да я караш,най вероятно ще тегли на някъде, но по полека до стенда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Ще се закарам да видя какво е положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ходих на стенд и накрайника на рейката беше мръднал наистина, но и се оказва се, че имам почти 1 градус отрицателен камбър(незнам дали е правилно така да се каже, гумат в горния край е по - прибрана с почти 1 градус), също така и почти -1 градус надлъжен наклон (гумата стои по – към задната страна на калника). Предполагам кабъра е поддал и шенкела но това надлъжно изместване назад(междудуругото почти не доловино на око) възможно ли е пак шенкела да е поддал? Също да попитам безопасно ли е така да се движи колата. Като се движи колата не забелязвам аномалии. При движение и пуснат волан колата върви в права посока без да тегли наляво или надясно.

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Благодаря за съветите. В крайна сметка се оказа, че и носача, който са ми продали е леко крив...И ще решавам проблема с нов носач и надежда да няма дефекти по него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че като вземаш друг ,няма как да го разбереш,чак на стенда.Относно това дали може да я караш така,може не е желателно,но може(моят единият е така но си карам :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях на гости в Габрово.(Трябва да пием по 1 бира някой път, често пътувам до Габрово, пък все колеги от там ми дадохте съвет :) ) Там ме водиха по майстори за акъл и съвет. Все ми казваха ако няма да се състезаваш, а си караш кротко не го пипай. Е да ама ме тормози и ми бърка в очите реално не е много изместването, но го има. Знам, че няма гаранция, но как моите носачи бяха идеални преди да го ударя аз. Надявам се да има и други хора, които са си пазили колите и просто са решили да ги продадат на части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...