no1else 162 #1 Публикувано 9 Май, 2013 Здравейте колеги, интересува ме дали делкото от ЦРВ първа генерация с 147кс мотор става на малкия 128кс мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #2 Отговорено 9 Май, 2013 Ок няма готов отговор. Някой може ли да ми даде ВИН номер на първа генерация ЦРВ със 148кс мотор, за да сравня парт номерата на делката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #3 Отговорено 10 Май, 2013 Зависи,ако е от ЦРВ на което датчика за позиция на вала е долу на маслената помпа,трудно ще го боднеш на твойта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kolombo 0 #4 Отговорено 11 Ноември, 2014 Малко е пршасала темата, но така и не става ясно за отговора на въпроса ! Четох някъде из този форум, че е дин колега е успял да подкара 128 -мицата с делко от 147, но по памет променил "това онова". Ако някой е успял да пригоди делко от 147 на 128 да пише, каво се променя освен буксата и изобщо дали е възможна тази операция ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #5 Отговорено 13 Ноември, 2014 Не зная дали е изцяло заменимо (може да има разлика в подредбата на кабелите в буксата), но комутатора и бобината са еднакви, датчиците също Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 1 #6 Отговорено 14 Ноември, 2014 Здравей,аз я правих тази операция.От 147 на 128 к.с.Както казва Миамото ако е от 147 с датчик на коляновият вал не мога да кажа дали ще стане.147 коньовата е със 8 кабела на буксата,а 128 с 9 кабела и буксите не са същите.Единият вариант е пренареждаш кабелите на другата букса,вторият и по лесен,вземаш си нещата от едното делко и си ги слагаш в другото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kolombo 0 #7 Отговорено 14 Ноември, 2014 Ако са само кабелите и буксата ще се нагласи някак, но с този датчик трябва да проверя положението какво е и къде е. Ако 147-ицата е с 8 кабела трябва да се направят 9 по другото делко! След като Жоро 77 е успял има надежда. Не искам да првя проба грешка, ще изгърми нещо и от играчка-плачка. Ще потърсяя делко от 128 Б20Б, но ако не намер ще взема да опитам и аз тази трансплантация. По моята бобина имаше доста бял окис, защото капачето на делкото беше затворено като купих колата и аз така си карах, като явно конденза е работил. Палеца е беше зле, смених и капачка, изчистих от вътре цлото делко /докъдето може да се разглоби / сега работи, но подозирам, че пак ще се пови белия окис. По лесно се намират делка от 147 затова ми е интересна темата, но ако ще местя цялата карантия от старото си купувам само коорпус със семеринг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 1 #8 Отговорено 15 Ноември, 2014 Коломбо,не разбирам защо след като си работи твоето делко ще си търсиш друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #9 Отговорено 17 Ноември, 2014 Бял окис поне при мен се получава от алуминиевите електроди в дистрибуторната капачка - вчера отвових моята и имаше доста. След изминати повечко километри се получава една коричка по алуминия която след време се отлепя и пада в капачката. Щом си почистил делкото и работи нормално - няма смисъл да сменяш нищо . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове