Jump to content
civic ek3

4-2-1 ebey

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Искам някакво мнение за тази изпускателна система, ще съм много благодарен Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеhttp://www.ebay.co.uk/itm/VTEC-POWER-T304-SS-HI-FLOW-FULL-EXHAUST-4-2-1-HEADER-TEST-PIPE-CATBACK-D15-D16-/181107055449?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ACivic&hash=item2a2ad25b59

Редактирано от civic ek3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видя ли колко е доставката до БГ ? 9,999.00$ Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз също мислех да го питам, но предположих, че знае, и че има някакво объркване при мен ( т.е че не ми показва правилно ) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти върши добра работа, но гледам, че е от USA... Ще ти дойде доста повече заради доставката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само не я купувай с доставката до БГ, че тия май си мислят че сме на Луната:)/>/>/>/>

Майтапа настрана, за тия пари е без пари макар да е пълен ташак тая система.

Но само материала струва повече, да не говорим за аргоновите заварки по него:)/>/>/>/>

Проблема е че си пред дилема - дали да дадеш над 500лв(толкова ще е с доставката до Бг сигурно ако не повече) за евтина в САЩ китайска генерация или да дадеш малко повече до двойно ама да ти направят тук в Бг истинска.

Случайно познавам човек , който прави чудеса и то не просто красиви - а наистина работещи. Сметнати според колата и параметрите на двигателя ти, както и на какви обороти гониш пик на конете.

Проблемът е че гърнетата му ги носиш ти,а там също има игра.

Има един колега тук - Staykov май се пише( сигурен съм че е той, само не съм сигурен за изписването) , който ходи при друго гуру на генерациите в София ( първият човек е в Асеновград )

Той може да сподели какви пари му излезна, да покаже снимки и да сподели впечатления.Пича в София взима по-скъпо ама гърнетата ги прави той ако не се лъжа.Не знам дали смята като асеновградския колекторите ама съм виждал снимките на Стайков и определено ги владее поне останалите неща пича в София.

 

Друго важно нещо е, че тия китайчетата са тънки като вестници и не очаквай да ги караш много време според мен.

Ръждата също ще е проблем сигурно,нищо че пише неръждавейка.

На Прелюда съм с такова Fart-can отзад - направо се разцепи по шевовете като видя малко зор от Н22-ката. Не заглушава нищо, даже с тапата отзад звучи в пъти по-гадно та карах/м без нея.Но за толкова пари- толкова.

 

ето ти снимки на колектора за новата ми кола , направен от пича в Асеновград( сметнат за пик на 6500 оборота като дължини на рънъри,диаметри,дължини преди сгъване и т.н.-то е цяла наука)

Да добавя че фланеца го рязах аз и е от черно , та малко преебах хубавата работа на човека ама ще върши работа което е най-важното.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Надолу колектора продължава с тия неща правени на ръка:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Изпускателен колектор излиза около 250-300лв само той, но и много зависи каква е колата, колко цилиндъра е, какъв диаметър тръби и колена ще се ползват, 4-2-1 или 4-1 примерно?

Редактирано от prelude
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...