civic ek3 0 #1 Публикувано 8 Май, 2013 (Редактирано) Искам някакво мнение за тази изпускателна система, ще съм много благодарен http://www.ebay.co.uk/itm/VTEC-POWER-T304-SS-HI-FLOW-FULL-EXHAUST-4-2-1-HEADER-TEST-PIPE-CATBACK-D15-D16-/181107055449?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ACivic&hash=item2a2ad25b59 Редактирано 8 Май, 2013 от civic ek3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #2 Отговорено 8 Май, 2013 Видя ли колко е доставката до БГ ? 9,999.00$ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #3 Отговорено 8 Май, 2013 Да, аз също мислех да го питам, но предположих, че знае, и че има някакво объркване при мен ( т.е че не ми показва правилно ) . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #4 Отговорено 8 Май, 2013 Ще ти върши добра работа, но гледам, че е от USA... Ще ти дойде доста повече заради доставката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #5 Отговорено 8 Май, 2013 (Редактирано) Само не я купувай с доставката до БГ, че тия май си мислят че сме на Луната:)/>/>/>/> Майтапа настрана, за тия пари е без пари макар да е пълен ташак тая система. Но само материала струва повече, да не говорим за аргоновите заварки по него:)/>/>/>/> Проблема е че си пред дилема - дали да дадеш над 500лв(толкова ще е с доставката до Бг сигурно ако не повече) за евтина в САЩ китайска генерация или да дадеш малко повече до двойно ама да ти направят тук в Бг истинска. Случайно познавам човек , който прави чудеса и то не просто красиви - а наистина работещи. Сметнати според колата и параметрите на двигателя ти, както и на какви обороти гониш пик на конете. Проблемът е че гърнетата му ги носиш ти,а там също има игра. Има един колега тук - Staykov май се пише( сигурен съм че е той, само не съм сигурен за изписването) , който ходи при друго гуру на генерациите в София ( първият човек е в Асеновград ) Той може да сподели какви пари му излезна, да покаже снимки и да сподели впечатления.Пича в София взима по-скъпо ама гърнетата ги прави той ако не се лъжа.Не знам дали смята като асеновградския колекторите ама съм виждал снимките на Стайков и определено ги владее поне останалите неща пича в София. Друго важно нещо е, че тия китайчетата са тънки като вестници и не очаквай да ги караш много време според мен. Ръждата също ще е проблем сигурно,нищо че пише неръждавейка. На Прелюда съм с такова Fart-can отзад - направо се разцепи по шевовете като видя малко зор от Н22-ката. Не заглушава нищо, даже с тапата отзад звучи в пъти по-гадно та карах/м без нея.Но за толкова пари- толкова. ето ти снимки на колектора за новата ми кола , направен от пича в Асеновград( сметнат за пик на 6500 оборота като дължини на рънъри,диаметри,дължини преди сгъване и т.н.-то е цяла наука) Да добавя че фланеца го рязах аз и е от черно , та малко преебах хубавата работа на човека ама ще върши работа което е най-важното. Надолу колектора продължава с тия неща правени на ръка: Изпускателен колектор излиза около 250-300лв само той, но и много зависи каква е колата, колко цилиндъра е, какъв диаметър тръби и колена ще се ползват, 4-2-1 или 4-1 примерно? Редактирано 8 Май, 2013 от prelude 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове