Kalpavoto_ku4e 1 #1 Публикувано 2 Май, 2013 Здревеите! Изтропа ми двигателя d16y8.Изпадна ми блок d16y3(някъде четох,че карантията му била като на d16a6) обаче агренажния ремък е с 107 зъба а на y8-цата е 104 зъба.От къде идва тази разлика? Смятам да ползвам на д16у8 главата.Ще се получи ли това което си мисля или да търся друг блок? И кой е по-подходящ? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #2 Отговорено 2 Май, 2013 Разликата в броя на зъбите е заради втек главата (в нея разпределителния вал стои малко по-ниско спрямо не втек главата) Ако ползваш D16y8 главата може да си ползваш твоя ангренажен ремък. Даже с тоя блок кола ще е малко по-сгъстена спрямо заводската степен... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalpavoto_ku4e 1 #3 Отговорено 2 Май, 2013 А това,че ще е по згъстена проблем ли ще е със стоковия компютър или ще трябва настройки да се правят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #4 Отговорено 2 Май, 2013 (Редактирано) Няма да имаш проблеми споко. Степента не скача чак толкова че да започне да прави детонаций. Степента на сгъстяване скача с около 1 (единица). Въпреки всичко е по-добре да се настрой за по-добър ефект :)/> P.S. Ако решиш да използваш въпросния блок не забравяй да махнеш масления рестриктор отбелязан със стрелка на снимката. ВАЖНО ако забравиш да го махнеш няма да имаш втек! Редактирано 2 Май, 2013 от Sako 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове