Jump to content
Nakata Pomorie

Хонда Акорд 1,8 '96 Така ли трябва да работи климатика

Recommended Posts

Здравейте, започнаха горещините и климатика вече влезе в употреба, но при първото пускане се оказа че не тръгва...Отидох на майстор, оказа се че един "О" пръстен е утървал фреона - смяна на пръстенчето, напълване с фреон и сега климатика духа 2,5-3 градуса студ,Но проблема е, че ме притеснява, че климатика работи в началото около 5 минути след което изключва и се започва 1 минута работа, 20-30 секунди почивка и това без значение дали колата е на място или в движение, дали перката е на 2 или на 5 - е ако е на 5 работи примерно 2 минути, но пак изключва и включва постоянно.Ако бяха само перките в този режим както и да е, но то и компресора изключва и включва постоянно.Притеснява ме това нормално ли е постоянно да включва и изключва - ако е на място добре, но ако съм в движение и карам с 4-5 хиляди оборота това включване и изключване няма ли да скапе ремъка и електро съединителя на компресора?П.П. Майстора казва че това било нормално, но не беше много убедителен и затова питам ако някой е запознат това нормалната му работа ли е ще бъда много благодарен да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че е нормално хладилника у вас да не работи постоянно,значи при автомобилите е когато се вледени радиаторчето което е под жабката компресора изключва и след това горещият поток от въздух го тупи и пак отначало компресора се включва това е в общи линии работата му!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mussi, няма нужда от ирония...., но благодаря за отговора.Знам много добре как работи един домашен хладилник, но като цяло автомобилния климатик няма нищо общо с домашния хладилник освен че и двете правят студено и работят с фреон.До сега съм имал доста коли с климатици и климатроници, но никога японска кола :), та при всички други компресора не се изключва, може да се изкл. перките и да пада високото налягане или да се смесва топъл и студен въздух, но да спира и да тръгва самия компресор ми е малко странно за това и питам тук, понеже не съм се сблъсквал с японски автомобил до момента и искам всичко да е оптимално.Просто ми се стори не нормално електро съединителя да вкл. и изкл. постоянно.П.П. Колкото до домашния хладилник и той не му е хубаво ако изключи и след няма и минута пак да включи - налягането все още не се е изравнило и има голяма вероятност да обърне клапънчетата :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на моита хонда не се се изключва,но тои си му е такъв модела регулира се само струята.Карал съм дълго време едно волво В40 което е с автоматичен климатик,демек подържа зададени градуси и на него също компресора се включва и изключва така че нищо чудно и твоя да по същата система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...