swartalf 241 #1 Публикувано 27 Април, 2013 (Редактирано) От известно време ми прекъсваше говорителчето на лявата (шофьорска) врата. Вчера отваряйки и затваряйки вратата открих, че прекъсва много и предположих, че проблема е в кабелите в шлаухчето, влизащо от купето към вратата. С целия си пилешки акъл реших да го дръпна леко за да съм сигурен и да потвърдя предположението си - да, оказа се, че съм напълно прав, само дето кабела тотално се прекъсна заедно с този на ел. огледалото. За щастие кабела на стъклото (което беше спуснато докрай) и на машинката не се прекъснаха, че щях да спя в колата Шлауха е ужасно трудно достъпен, та исках да попитам - прилича ми да е на конектори откъм двата края, има някакви твърди корпуси под гумения шлаух, възможно ли е само той да се изключи и извади? Защото ако си вървят непрекъснати кабели през шлауха без начин за изваждане, филма ще е много голям и определено наситен с драма - шлауха е почти невъзможен за докопване... Редактирано 27 Април, 2013 от swartalf 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #2 Отговорено 27 Април, 2013 Колега няма да е лошо да споменеш модел и година на колата си за да могат да ти помогнат , до колкото съм запознат трябва да има конектори който да отделят цялата инсталация на вратата от купето . на доста коли съм свалял вратите всички са с конектори ! поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #3 Отговорено 27 Април, 2013 christo в профила пише че е Honda CR-V 1998 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #4 Отговорено 27 Април, 2013 Когато аз се сдобих с моята, имах същия проблем с кабелите - освен говорителя беше прекъснат и кабел на огледалото. Проблема е ,че има един конектор със 7-8 контакта на него,който е прикрепен от вътрешната страна на вратата и точно където кабелът влиза в корпуса на конектора,в следствие на втвърдяването на изолацията на кабелите се прекъсва (това е от външна страна на вратата където се извива кабела при отваряне и затваряне). Добрата новина е, че се оправя сравнително лесно като прекараш нов /нови/ кабел/и и ги запоиш за старите. Ще ти трябват един/няколко кабела с дължина около 60-80 см. поялник, тенол, термошлаух с дебелина според тази на кабелите и по-дебел термошлаух за поместване на всички кабели , дрелка със свредло 8-10 мм..Ето какво направих аз : 1.Отваряш вратата и снемаш кората от нея (има 1 винт на лостчето за отваряне отвътре , 3 винта на дръжката за издърпване за затваряне, 1 сив пластмасов винт в горния преден край на вратата и 3 винта под капака на говорителя във вратата )2.Отваряш вратата докрай , подпираш я с няколко дървени трупчета отдолу в двата края и развиваш болта на ограничителя и двете панти които държат вратата (желателно е преди да ги развиеш да бележиш положението на пантите върху гредата с някакъв маркер за да си спестиш усилия по регулиране на вратата накрая).3.Внимателно отваряш вратата напред към калника като преместваш подпорните трупчета , докато получиш възможност за пробиване на дупка под или над оригиналния сноп кабели.4.С дрелката правиш отвор на вратата и един на гредата над мястото където кабелите излизат и отиват към вратата.5.Сглобяваш внимателно по обратен ред.6.Прекарваш кабелите през новите отвори и ги запояваш за старите. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 1 #5 Отговорено 28 Април, 2013 Здравей,с конектор е.Когато ми слагаха модул за заключване с дистанционно,ми казаха че не могат да ми пуснат кабел за сигнал чрез мигачите защото нямало място да се бръкне да се пусне кабел през конектора,и ми казаха че не става.Ядосаха ме и свалих вратата,за 2 мин е навън и се работи ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #6 Отговорено 28 Април, 2013 Много благодаря на всички за помощта, утре ще го разкача и ще презапоя прекъснатите кабели за да си използвам оригиналния конектор. Може да потърся и само кабел с конектори втора употреба, но май няма гаранция, че за централното и алармата (ако са допълнително поставяни в България) ще са ползвани същите изводи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #7 Отговорено 29 Април, 2013 (Редактирано) И така, ъпдейт, за съжаление със смесени чувства. Оказва се, че кабелите са на конектор само откъм вратата - към купето влизат през дупка в гредата и продължават към общия сноп в купето - в краката на шофьора. Няма начин да се подмени освен да се отрежат отвътре и да се снади нов конектор от друга кола вътре в купето - разправия си е защото ще се наложи да се сваля предния калник и подкалника. Реших да измъкна пиновете на конектора и да кримпна наново кабелите към тях - кур тате баница, кравата е мъжка. След като се борих един час с един пин не успях да го извадя в използваем вид, така че прибегнах към вариант номер 2 - срязване на кабелите и прекарването им през допълнителна дупка. И тук обаче ме причакваше скрита греда - по някаква причина след операцията ел.огледалата работят само наполовина - тоест и двете работят само в посоките надолу и навън; нагоре и навътре към купето не щат и това си е. Явно някъде някоя от масите се разклонява, само дето хич не ми става ясно коя и къде щото си навързах уж всички кабели всеки към който следва да бъде. И по-лошия проблем е, че след интервенцията спря да ми работи централното. Тоест работи, ама само на шофьорската врата - на нито една друга не иска, като бутона за отключване на багажника също не иска да сработи?! Това е супер странно, след като машинката е на отделен сноп който е прекарван допълнително (през въпросната допълнителна дупка) по някое време, а и плюс това са само два кабела - а за контролна машинка следва да са 5, ако не се лъжа. Изобщо дива индия, еле пък че кабела на машинката дори не се е прекъсвал, та да даде накъсо например и да изгори предпазителя на централното. Впрочем спря да ми работи и шибидаха, не мога дори да си сложа главата там и да го затворя, та да ми срежe врата и да не се мъча повече. Е, поне шофьорския прозорец проработи, но ще изцапам тротоара с кръв... За днес ми стига толкова, че направо ми идеше да я полея с бензин и да я запаля, таз рожба на дръпнатоокото машиностроене Редактирано 29 Април, 2013 от swartalf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #8 Отговорено 29 Април, 2013 Ъпдейт след ъпдейта, последен пост за следващите 24 часа - усетих се да огледам схемата на предпазителите - шибидаха и централното бяха на един предпазител, изгорял барабар с още 3 други. Явно като са се прекъснали кабелите са окъсили сериозно. Смених ги, остава само драмата с огледалата. Някой някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове