jorkata dinev 5 #1 Публикувано 25 Април, 2013 Един бърз въпрос?Днес докато карах ми светна лампичката на таблото за инжекционна (оранжева лампичка, от ляво на таблото до лампичката за къси и дълги). За какво служи тази лампа? Направи ми впечатление, че газта беше на привършване и светна, превключих на бензин и продължи да си свети така карах 20 на км. Чак когато изключих двигателя тя изгасна и засега не се включва...Предполагам, че това е чек лампата за управление на двигателя т.е. отчело е някаква грешка, но как така се е изчистила сама. Доколкото, бях чел някъде подобни грешки се чистят с вадене на бушон или откачане на акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #2 Отговорено 25 Април, 2013 Тази ли? Можеш и сам да прочетеш грешката - потърси из темите как точно ставаше, че сега не помня. Вероятно е отчело бедна смес или нещо такова, особено ако не си с газов инжекцион. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #3 Отговорено 26 Април, 2013 (Редактирано) За същата индикация иде реч! С газов инжекцион съм - Фобос 2 мисля, че беше. Най интересното е, че сама си изгасна, когато изгасих колата и после я запалих. Сега ще покарам и ако пак светне ще търся причината, ще ходя при газаджията:)/>/> ...и аз бях чел из форума как се проверяват грешките, но неможах да го открия. Редактирано 26 Април, 2013 от MIYAMOTO Цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #4 Отговорено 26 Април, 2013 Ако помня правилно от дясната страна в краката на пасажера има един син конектор с два извода, окъсяваш го и даваш на контакт - чек-лампата ти мига в определена последователност обозначаваща номера на записаната грешка. После проверяваш в списъка под този номер каква грешка е описана и това е. Може и да бъркам нещо в последователността обаче, та не съм сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #5 Отговорено 26 Април, 2013 ок, ще се поровя малко, защото съм сигурен че съм го чел някъде. Или във този форум или във офроуд форума Ако помня правилно от дясната страна в краката на пасажера има един син конектор с два извода, окъсяваш го и даваш на контакт - чек-лампата ти мига в определена последователност обозначаваща номера на записаната грешка. После проверяваш в списъка под този номер каква грешка е описана и това е. Може и да бъркам нещо в последователността обаче, та не съм сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове