Jump to content
zzecov

Проблем с акумулатор Акорд 2000 2,0 бензин - много дразнещ

Recommended Posts

Здравейте, моля за помощ защото имам много неприятен проблем с моята Хонда акорд 2.о бензин, 2000г. Първо искам да подчертая, че прочетох доста теми за акумулатори но не открих това което търся. Второ, пиша от чужбина, така че препоръка на майстори и сервизи не ми върши работа.Проблема е следния - купих колата през ноември 2012, бях на зор и неможах да я огледам добре, както и да е. Аумулатора беше в гаранция на 7 месеца и момчето от което купих колата го познавам, колега ми е и всеки ден си я караше.НА 15.12 акумулатора ми падна за първи път и не можах да запаля, оставих колата, а на следващия ден вече беше напълно изтощен и нямаше даже да отключи централното. Понеже беше в гаранция го върнах, мрънкаха ама го смениха с нов. Тогава не го сложих и колата стоя така до началото на март когато трябваше на мина технически преглед. Дотогава акумулатора съм го съхранявал в кухянта на стайна температура през цялото време.Както и да е запали, прегледа мина, но след няколко дни (3-4) пак беше на абсолютна нула. Заредих го, и оттогава си я караме така - зареждане, два дни каране, на третия няма пауър даже да кликне централното и направо луднах - немога да открия какво става. Имаше един допълнително монтиран блутут - махнах го. Извадил съм бушона на радиото - не работи. Даже не съм я заключвал, да не би алармата да ми дърпа, но вече честно не ми издържат нервите и реших да пиша тука и най любезно да помоля за накакъв съвет. Мислех да не е скапан и новия акумулатор, но определено пали 2 дни и следтова нещо просто бавничко го изсмуква до край.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

земрвано ли е динамото колко ток прави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

земрвано ли е динамото колко ток прави

за съжаление не е. мислех си за това, но понеже не съм имал друг подобен проблем, си мислех, ако да речем е динамото, защо ще ми пали 2-3 дни безотказно, и изведнъж абсолютен крах. Помня че когато това се случи първия път, отначало акумулатора все пак имаше някакъв ток, докато на другия ден бъквално все едно колата бе без акумулатор. Даже помня че опитах с кабели да паля и нищо не стана затова го зарязах за два месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

земрвано ли е динамото колко ток прави

 

за съжаление не е. мислех си за това, но понеже не съм имал друг подобен проблем, си мислех, ако да речем е динамото, защо ще ми пали 2-3 дни безотказно, и изведнъж абсолютен крах. Помня че когато това се случи първия път, отначало акумулатора все пак имаше някакъв ток, докато на другия ден бъквално все едно колата бе без акумулатор. Даже помня че опитах с кабели да паля и нищо не стана затова го зарязах за два месеца.

 

с неработещо динамо един приятел с акорд 5ген ф20 з1 мотор мина към 40 км. напарвете замервания при работещ двигател при изгасен и при заключена кола то все ще си покаже Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е диодната плочка на алтернатора да се бъзика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега както го обясняваш ,според мен имаш утечка на тока. Купи си един мултицет и пьрво замери като запалиш колата колко ти зарежда. Би трябвало да е оклоло 13,6-14,2 V . Ако си зарежда алтернатора откачи плюсовата клема на акумолатора , нагласи мултицета на Ампери и едната клема на мултицета я слагаш на акумолатора а другата клема на клемата на кабела и мериш дали има утечка. Нормалната утечка е 0,05 А. Ако имаш утечка почваш да тьрсиш причината. Това може да стане като почнеш да махаш един по един бушоните и вьв сьщото време следиш на мултицета за промяна Амперите които покзва от утечката. При който бушон се нормализира стойноста на утечката до допустимите граници ще тьрсиш причината вьв неговата верига. Да не би да ти свети примерно плафон в багажника или жабката вьпреки че ако свето в багажника би трябвало да свети на таблото за отворен багажник. Провери ги тия неща сьс мултицета и дано да откриеш причината за да недаваш пари по сервизи. Ти кьде си ? В коя дьржава и град си защото аз обикалям из цяла Европа и може случайно някой пьт да минавам близо теб и да ти сьдействам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм я карал до един съседен град 2-3 пъти по 50-60 км. Аз съм в англия. благодаря за инфото, сега и мултицет ще си купя, ама по принцип съм много далече от тия работи. Търсих лампи, на тъмно, нищо не открих.

Редактирано от zzecov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...