hidalgo 0 #1 Публикувано 14 Април, 2013 Здравейте, Скоро купихме на жената една хонда сивик 6та генерация - Английска версия . 1,4 , 90 кончета, 16 клапана. Като тази на снимката - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5a/Honda_Civic_front_20071205.jpg Технически грамотен съм, но за жалост сърцето ми принадлежи на друга марка (със задно предаване) , но това не пречи да искам да и я стегна преди да и я връча Имам няколко въпроса : 1. При завиване , волана не се връща обратно, а трябва да го връщам с ръце - къде да търся проблема ? 2. Карал съм и преди хонда и хидравликата на тази, няма нищо общо с тези които съм карал. Като че ли е малко по-твърда. Долях МХЛ, но проблема остана. 3. Като загася колата, фаровете оставят да светят, вместо да остава на габарит и радиото продължава да работи. Как могат да се гасят с ваденето на ключа ? 4. Искам да вържа един зумер за забравен габарит - къде и как да стане ? 5. Централното работи само на шофьорската врата и на вратата зад нея. На пасажерската и тази зад пасажерската не е*ава. 6. Под капака има 2 казанчета за спирачна течност. Едното е голямо, другото е малко. Голямото е точно на главният спирачен цилиндър, а малкото е точно до него - което ме навежда на мисълта, че е за съединителя. Вътре в малкото има една кръгла пластмаса като плувка. Не личи нищо никъде да е счупено - някакъв поплавък ли трябва да е или ? 7. Тавана е увиснал. Какво трябва да демонтирам за да го сваля и претапицирам ? 8. Тази кола и мотор имат ли катализатор, че чувам доста различни мнения и ако да - препоръчвате ли да го махна ? Това е за сега колеги. Ще се радвам да получа отговори Благодаря Ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #2 Отговорено 14 Април, 2013 Здравей колега и честита предобивка.Това дето си направил с хидравликата(долял си МХЛ) е голяма грешка!!!!!!Точи вс от хидравликата и налей PSF(това е правилното масло)иначе я отпиши!!!!!Това дето не се връща волана сам-огледай си накрайници и шарнири в кво састояние са някаде там ти е проблема.За казанчетата-голямото е за спирачките,малкото за съединитела(налива се спирачна течност DOT4)Това дет се разхожда в малкото казанче си е така-не е счупено нищо Това е от мен.......................и точи хидравликата че ще стане МАЗАЛО Айде съсъ здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 14 Април, 2013 Зумер има ,виш си палчето за плафона на вратата.Всичко що се опира до тавана се сваля .Радиото не е вързано правилно и за тва работи -с постоянен плюс е .Некоя от гумите ти е кривогледа и за тва не се връщща волана. Фаровете си ги гасиш сам инак през реле за да гаснат се прави .Има принципно катализатор ,и да го махнеш се тая по добре по принцип ако е запушен .За централното първото което меоже да провериш са буксите на вратите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venciiii 3 #4 Отговорено 14 Април, 2013 (Редактирано) Има катализатор точно под смукателя, махай го.Тавана сваляне и претапициране Единия казан е за спирачната помпа другата за съединителя Редактирано 14 Април, 2013 от venciiii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
incr3dible 23 #5 Отговорено 14 Април, 2013 Волана не се връща от шарнир 99% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hidalgo 0 #6 Отговорено 14 Април, 2013 На база отговорите до тук мога да кажа няколко неща. Днеска като огледах под капака видях, че има скъсан маншон на кормилния накрайник от ляво (Пасажера), хидравликата още утре ще бъде източена. За зумер не знам, тъй като не съм отварял вратата при пуснати фарове . Радиото как трябва да се върже, че да гасне след като се загаси автомобила ? Централното се оказа че отключва шофьорската и вратата зад нея - но заключва само шофьорската . Ако казвате палчета на ключенцата които пускат и спират централния плафон при отворена и затворена врата - то само това което е на вратата зад шофьора НЕ работи. Утре колата ще бъде закарана за смяна на ангренаж и минаване на стенд на преден мост и ще споделя какво е станало . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hidalgo 0 #7 Отговорено 15 Април, 2013 Днес беше сменен ангренажа, ролката, водната помпа (за всеки случай, че и без това се намира там - та да няма после излишен труд), както маслото на хидравликата беше източено и беше налято подходящото. Мислих да я карам на стенд да изправя волана, дето леко сочи на ляво, но ще го отложа за след няколко дена защото изникнаха 2 шарнира, носач, 2 биалетки, 2 кормилни накрайника и 2 тампона за смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venciiii 3 #8 Отговорено 15 Април, 2013 Човек каква е тази кола където си я купил?Та то всичко леш по нея.Сменяй на ред окачването и после стенд! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #9 Отговорено 16 Април, 2013 здрасти колега - като смениш разбитите работи по окачването мини стенд - твърде вероятно е предницата да е прекалено затворена и затова да не връща волана- презавива и не може да се върне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hidalgo 0 #10 Отговорено 18 Април, 2013 (Редактирано) Здравейте, колеги. Предницата се оказа като песен на Криско - Дроп Съм Онзи ден, когато карах колата към сервиза за смяна на някой належащи работи, като ляв шарнир, кормилен накрайник и т.н, въпросният шарнир се откачи и одра джантата от вътрешната страна. Съответно изхода от ситуацията беше скъпо струваща пътна помощ, защото лявото предно колело блокира. След щателна проверка след смяната на частта се оказа, че предницата е в много лошо състояние и след около 400 лв по-късно колата би могла да става за безопасно каране. Направи ми впечатление, че друга от джантите също има деруга подобна на тази, която направи шарнира, което ме навежда на мисълта, че предишният собственик е знаел за проблема, закрепил го е някак си и съвсем недобросъвестно не ми е казал - с което е изложил мен и приятелката ми на риск - може би от страх, да не се подбие цената ... Но, човека е с жена и дете, а Господ гледа Интересното е, че като покарах колата не се чуваше от никъде почукване, потропване, скърцане и никакви съмнителни шумове Та, внимавайте много когато пазарите машини за вас и близките си и ги обслужвайте своевременно без да се доверявате на продавачите. Защото шарнира ми се скъса докато карах с 30-40 и овладях колата - все пак съм и шофьор с опит. Какво обаче щеше да се случи ако бях по-невнимателен и карах по-бързо и тази част се счупи без никакви признаци ? Какво щеше да стане, ако не бях сам в колата ? Какво щеше да стане ако имаше и други коли около мен ? Не ми се мисли, какъв стрес би било за човек като приятелката ми - без никакъв опит Ще пиша като се оправя с тези проблеми за останалите неща Редактирано 18 Април, 2013 от hidalgo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове