Jump to content
darius

Camber kit EK4

Recommended Posts

Да монтирам ли camber kit на сивика или не?На предни и задни или само на задни?Колко градуса да е насторен?Лимит и ефект!Заслужава ли си инвестицията при положение че не се състезавам? ;) Окачването ми е front 10кг/мм и rear 6кг/мм, подходящо за отрицателен камбър! :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти "малко" храна за ума колега ---> http://honda-tech.com/showthread.php?t=2614449Почетох доста от тази тема и мнението е, че ако стоиш далеч от писта и не си много смъкнат може да минеш и без. Колите за писта си "затварят" малко горната част на гумите с цел да са по-устойчиви в завой. За преден камбър кит имаш доста варианти, но пак изхождайки от четеното във форума им Hardrace правят доста добри камбър китове. Предпочитат ги защото болтовете им да доста по-масивни от тези на Скунк или Бъди примерно и има по-малка вероятност да изтърват. По принцип Hardrace правят преден и заден камбър кит, както и комплект за сходимост на задните колела. Остава вече сам да си прецениш дали имаш нужда от тези неща и дали има кой да ти настрой окачването добре. Според мен не е лошо да ги имаш при смъкната кола, но за момента са ми необходими, а и ме притеснява кой от всичките пишман майстори тука ще се справи с настройката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз поръчак задни камбъри с възможност от +-3.5 градуса... Това, което искам да постигна е да наклоня задните колелета с поне -1.5 градуса, за да може колата да е по-стабилна ако се влезе в завой с по-голяма скорост.Знам сега повечето колеги ще кажаз за какво ти е... Причината да го слагам е защото задницата на Рекси е лека и ако колелетата са точно прави, в завой колелетата стъпват на външния край на гумата.При задаване на отирацателен камбър, в завой колелото стъпа на цялата гума. А и реално - 1.5 не е болка за умиране и няма да се износват гумите, както повечето казват :)Нека дойдат да ги монтирам и ще споделя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е смъкната достатъчно, няма нужда от допълнителен негативен камбър при положение че няма да се пускаш на писта. Понижаването само по себе си дава достатъчно негативен камбър - примерно понижаване около 40 мм, дава негативен камбър около -1,0 - 1,5 градуса, което в повечето случаи е предостатъчно.

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата беше с червено кони смъкната на земята и съответно камбъра беше -!Сега е повдигната, но ще трябва да и направя реглаж на окачването и попрепоръка на Емо(1net)на заводската височина.Снижаването водело до влошено поведение!Затова и питам за камбър кит, защото колата ще е на стокова височина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...