Jump to content
jimi

B18 във ej1 , ej2

Recommended Posts

Здравейте,

след, като дойде момента в който сърцето б18ц4 си търси тяло и душа EJ 1 или EJ 2 реших да попитам , къде са спънките за да се монтира мотора ? Всмисъл такъв, инсталация, в-теци, копмпове и тнт. Ако си взема EJ 1 (купе) ми казаха, че нещата ще са по лесни, тъй, като ще си запазя компа П28, тампоните са на същите места, има по големи спирачки от тези на Ej2 има и стабилизиращи щанги, и най важното нещо, че не трябва да се бара инсталацията. Та искам да попитам така ли е, както съм описал и разбрал, или има още неща, които остават скрити, и ще се появят, като се почне... ?

 

Другия ми въпрос , към феновете е, добре ли е да се сменя нещо по мотора, като например консумативи, сигменти, биелни лагери, гумички и други такива ? (мотора беше в мой приятел до последно го караше, нямаше никакви проблеми, но нещо от вътре ме рови да го отворя преди да намери тялото си, така и така е свален в момента и всичко е много лесно за баране Публикувано изображение

 

Постоянно чета форума, от 2 години се интересувам от хонди, но не намерих точната тема, затова реших да попитам Публикувано изображение

надявам се б18-то монтирано в купе да падне на 14 секундна Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност си смени ремък, ролка и водна помпа да ти е мир на главата. Друго според мен преди да го покараш няма смисъл, освен ако приятеля ти не ги е сменял скоро.

Редактирано от freesoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надявам се б18-то монтирано в купе да падне на 14 секундна Публикувано изображение

 

Сток b18c4 в купе 5 ген е малко вероятно да е 14 секундна кола. По-скоро ниска 15ка :rolleyes:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сменяно нищо по колата със стокови части всичко дойде оригинална семейна кола от шотландия Публикувано изображение

за това питах за биелни лагери и сигменти... мотора е на 160-170 000 км

 

 

chris_barnes

 

англичанката олекотена от седалки , крикове и резервни гуми с интейк и филтър и без крайно гърне даваше 15.0 свирен Gtech по сливенския :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...