jimi 291 #1 Публикувано 7 Април, 2013 Здравейте, след, като дойде момента в който сърцето б18ц4 си търси тяло и душа EJ 1 или EJ 2 реших да попитам , къде са спънките за да се монтира мотора ? Всмисъл такъв, инсталация, в-теци, копмпове и тнт. Ако си взема EJ 1 (купе) ми казаха, че нещата ще са по лесни, тъй, като ще си запазя компа П28, тампоните са на същите места, има по големи спирачки от тези на Ej2 има и стабилизиращи щанги, и най важното нещо, че не трябва да се бара инсталацията. Та искам да попитам така ли е, както съм описал и разбрал, или има още неща, които остават скрити, и ще се появят, като се почне... ? Другия ми въпрос , към феновете е, добре ли е да се сменя нещо по мотора, като например консумативи, сигменти, биелни лагери, гумички и други такива ? (мотора беше в мой приятел до последно го караше, нямаше никакви проблеми, но нещо от вътре ме рови да го отворя преди да намери тялото си, така и така е свален в момента и всичко е много лесно за баране Постоянно чета форума, от 2 години се интересувам от хонди, но не намерих точната тема, затова реших да попитам надявам се б18-то монтирано в купе да падне на 14 секундна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #2 Отговорено 7 Април, 2013 (Редактирано) Ако имаш възможност си смени ремък, ролка и водна помпа да ти е мир на главата. Друго според мен преди да го покараш няма смисъл, освен ако приятеля ти не ги е сменял скоро. Редактирано 7 Април, 2013 от freesoul Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 7 Април, 2013 надявам се б18-то монтирано в купе да падне на 14 секундна Сток b18c4 в купе 5 ген е малко вероятно да е 14 секундна кола. По-скоро ниска 15ка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #4 Отговорено 7 Април, 2013 Не е сменяно нищо по колата със стокови части всичко дойде оригинална семейна кола от шотландия за това питах за биелни лагери и сигменти... мотора е на 160-170 000 км chris_barnes англичанката олекотена от седалки , крикове и резервни гуми с интейк и филтър и без крайно гърне даваше 15.0 свирен Gtech по сливенския Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове