ATMV 108 #1 Публикувано 6 Април, 2013 (Редактирано) Знам, че има доста подобни теми и доста от тях прочетох, но реших да пусна нова. Колата е англичанка с б18ц4 мотор, имам я от има няма 4-5 месеца, като след покупката и монтирах( не аз уж кадърни хора) ГИ, от началото нямах проблеми, но един ден стана доста студено, колата беше достигнала оптимална температура а не прехвърляше на газ. Веднага тръгнах към въпросните майстори, докато отида до там колата позагря(вън беше поне -10), а не включваше перката, надух парното и температурата падна. Газаджията гледа, чеса се и накрая ме заведе до един сервиз. Там момчетата погледнаха и веднага забелязаха, че изпарителя е нат- високата точка от система(нещо което и аз видях, но си помислих щом са го направили така значи няма ядове). Врътнаха една скоба излезе доста въздух. В тоя момент перката включи и газовия клапан отвори. От тогава колата не бе карана много. Скоро обаче от както се стопли, при каране градско колата загрява и не включва перката. Спирам вдигам капака врътвам скобата на изпарителя, излиза въздух и се включва перката. Един ден си играх изтече по 1 литър антифриз, реших, че съм обезвъздушил и всичко е наред, но не пак като се постопли времето същата работа. Възможно ли е да не е обезвъздушена добре, или съм издухал гарнитурата макар и да не е стигнала до червеното стрелката някъде 3 четири преди нея. Гарнитурата ми омаслява от вън но колата не гуми масло, нито антифриз. И маслото и антифриза за чисти. Чудя се дали да не ходя да ги карам да местят изпарителя. И после ако не се получи да сменям гарнитурата. Очаквам мнения и насоки. Поздрави Редактирано 6 Април, 2013 от Mad`Head Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 7 Април, 2013 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=84031&pid=1057340538&st=30entry1057340538 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове