J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 30 Март, 2013 (Редактирано) Здравейте.Въпроса ми е двигателя Д14А3 влиза ли без проблем в сивик 5 ген който в момента е с Д13.Ако става какво ще ми е нужно за да направя целия суап.... така,че имам двигател,кутия,полуоски и цялата инсталация.И още един въпрос.Буталата от Д13-ката стават ли на Д14,четох че са по високи което е по добре.Понеже Д14-ката е за смяна на сегменти ако ще отварям двигателя то поне да го барна с каквото имам под ръка това ми е идеята.Също и има ли съвместимост с скоростните кутий на Д13 мисля,че е по къса или се бъркам.Всякакви съвети ще са ми полезни от тези два двигателя да сглобя един и да понавървява повече от сток :)/> Редактирано 31 Март, 2013 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 30 Март, 2013 Ти ще си първия дето е успял да вкара на д14 блок и карантия д13 бутала .Д14ка влиза в коша .кутиите са съвместими . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #3 Отговорено 30 Март, 2013 Целта на темата съм я написал ясно,искам да сложа д14-ката в 5-та генерация сивик.Какво друго трябва да сложа,като инсталация,полуоските ще станат ли?С инсталацията както казах имам всичко за Д14-ката но не съм много на ясно с нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #4 Отговорено 31 Март, 2013 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=55832&st=0 От тази тема стигам до извода,че буталата от Д13 стават за Д14,Д15,Д16. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 31 Март, 2013 А според тази тема д14 буталото е по ниско от д15 .За да е по достоверно снимката съм я правил аз . Аи ся..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #6 Отговорено 1 Април, 2013 Стана ми интересно Ако сложи d13-ковите бутала, които доколкото помня са по-високи от d15 ще удари ли клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 1 Април, 2013 He . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове