Jump to content
AlexandarB.

Първи мотор

Recommended Posts

Здравейте колеги надявам се да има мотористи сред форума за да ми помогнат с няколко неща.1.Ще почвам шофйорски курсове за категория А1 някакви съвети при кого да се запиша(област пловдив/ не ми е проблем да патувам 50-60 км примерно)2.Колебая се между 2 мотора които да си купя -Хонда НСР -Х 125к. 36.коня-Хонда ЦБР-р 125к. 26 коня п.с. наистина незнаех в кои раздел да пусна темата мерси се пак ако някой отговори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за курсовете чух че ходили в Хасково онзи ден на откриването но не разбрах колко по евтино е събирали се 4-5 човека и ходели с кола а за мотора пробвай направи по едно кръгче и виж коя стоика ще ти пасне повече спаред мене-Хонда ЦБР-р 125к. 26 коня е с по изправена стоика и аз бих го предпочел Публикувано изображение/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,за съжаление за обл. Пловдив не мога да ти препоръчам при кого да изкараш курсовете за категория, но ако нямаш опит на мотор до сега е важно инструктора да показва и обяснява добре.Хубаво е важните уроци при управление на мотоциклет да ги научиш на курсовете, защото после по улиците се учат болезнено!За конкретните два модела на които си се спрял нямам наблюдения, но категория А1 не беше ли до 11kw 15 к.с ? Да не ти правят проблеми полицаите за по голямата мощност.Мотор както и кола не се избират по снимка или по чуждо мнение, като изкараш курсовете отиваш, качваш се, пробваш и който ти е най удобен и по сърце- купуваш .Успех!:thumbs1:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този НСР няма живи съученици, ще станеш пишман с него щото и части няма за него.Казвам ти го защото си правя шифтър карт и проучих всякакви 125 2Т мотори, за кои има части , кой е подходящ и т.н.Но тия мотори са си ташак, не са надеждни а и ако не ги караш както трябва - умират много бързо.2Т двигател не трябва да го караш на двигателна спирачка.В крайна сметка се спрях на Ротакс 125 от Априлия, но ми стъпи над 1000лв да го накарам да работи.А го взех за 400лв.Та по-добре избери нещо 4Т, но защо се мяташ на пистов мотор?Той така или иначе е асматик с тая кубатура.Вземи си някакво нейкедче,ендуро,чопър и се вози като пич.Не съм наясно как делят сега класовете за мотор и как седи закона сега с ограниченията.Доста пъти го смениха това.Успех и наблегни на екипировката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...