AlexandarB. 15 #1 Публикувано 26 Март, 2013 Здравейте колеги надявам се да има мотористи сред форума за да ми помогнат с няколко неща.1.Ще почвам шофйорски курсове за категория А1 някакви съвети при кого да се запиша(област пловдив/ не ми е проблем да патувам 50-60 км примерно)2.Колебая се между 2 мотора които да си купя -Хонда НСР -Х 125к. 36.коня-Хонда ЦБР-р 125к. 26 коня п.с. наистина незнаех в кои раздел да пусна темата мерси се пак ако някой отговори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 176 #2 Отговорено 26 Март, 2013 за курсовете чух че ходили в Хасково онзи ден на откриването но не разбрах колко по евтино е събирали се 4-5 човека и ходели с кола а за мотора пробвай направи по едно кръгче и виж коя стоика ще ти пасне повече спаред мене-Хонда ЦБР-р 125к. 26 коня е с по изправена стоика и аз бих го предпочел /> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAC-MAN 3 #3 Отговорено 27 Март, 2013 Здравей,за съжаление за обл. Пловдив не мога да ти препоръчам при кого да изкараш курсовете за категория, но ако нямаш опит на мотор до сега е важно инструктора да показва и обяснява добре.Хубаво е важните уроци при управление на мотоциклет да ги научиш на курсовете, защото после по улиците се учат болезнено!За конкретните два модела на които си се спрял нямам наблюдения, но категория А1 не беше ли до 11kw 15 к.с ? Да не ти правят проблеми полицаите за по голямата мощност.Мотор както и кола не се избират по снимка или по чуждо мнение, като изкараш курсовете отиваш, качваш се, пробваш и който ти е най удобен и по сърце- купуваш .Успех!:thumbs1:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #4 Отговорено 27 Март, 2013 Този НСР няма живи съученици, ще станеш пишман с него щото и части няма за него.Казвам ти го защото си правя шифтър карт и проучих всякакви 125 2Т мотори, за кои има части , кой е подходящ и т.н.Но тия мотори са си ташак, не са надеждни а и ако не ги караш както трябва - умират много бързо.2Т двигател не трябва да го караш на двигателна спирачка.В крайна сметка се спрях на Ротакс 125 от Априлия, но ми стъпи над 1000лв да го накарам да работи.А го взех за 400лв.Та по-добре избери нещо 4Т, но защо се мяташ на пистов мотор?Той така или иначе е асматик с тая кубатура.Вземи си някакво нейкедче,ендуро,чопър и се вози като пич.Не съм наясно как делят сега класовете за мотор и как седи закона сега с ограниченията.Доста пъти го смениха това.Успех и наблегни на екипировката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове