KrAsH 2 #1 Публикувано 23 Февруари, 2013 Става въпрос за 5 gen coupe.Търсех из форума, но не намерих нищо за мен. Та направо към въпроса... Понеже смених Фарчетата и сега късите и дългите за ми на отделни крушки, исках да попитам дали някой е правил трика да върже късите да светят заедно със дългите, а когато сме си на къси да си светят само те. Ако някой има схема да даде да вигя кое как и защо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #2 Отговорено 23 Февруари, 2013 Не е невъзможно, даже може да стане много лесно като дублираш кабела на дългите и го пуснеш да захранва и късите. Според мен ще се случи точно каквото искаш по този начин и няма да се мъчиш да преправяш и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kitu 30 #3 Отговорено 23 Февруари, 2013 А дали по твоя начин няма да стане и обратното?!? Ако имаш връзка м/у релето на дългите и фасунгата на дългите и пуснеш и кабел от релето на дългите ( т.е. същото) до фасунгата на късите, реално ще се окаже че (+) на фасунгата на дългите е на късо с (+) на фасунгата на късите. А какво става като включиш късите???С електрика и политика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #4 Отговорено 23 Февруари, 2013 Май не се замислих достатъчно и помислих само за случая когато са пуснати и 2-те Значи трябва да направиш превключвателя просто да пуска Тока от късите към дългите когато превключиш от къси на дълги. Извинявайте, но след цял ден ремонти съм много изпушил и електроинжинера в мен вече спи малко Утре ще го направя със схема как точно ще стане. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djani 0 #5 Отговорено 24 Февруари, 2013 А дали по твоя начин няма да стане и обратното?!? Ако имаш връзка м/у релето на дългите и фасунгата на дългите и пуснеш и кабел от релето на дългите ( т.е. същото) до фасунгата на късите, реално ще се окаже че (+) на фасунгата на дългите е на късо с (+) на фасунгата на късите. А какво става като включиш късите???С електрика и политика...Прав си колега но има и друг вариянт може да сложиш още един допилнителен ключ за връзката м/у дилгите и късите. и когато включиш дългите вклюваш и допилнителния ключ а когато си на къси изключваш допълнителния ключ ( бутон ). но не ти препоръчвам дълга и широка работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #6 Отговорено 24 Февруари, 2013 Става много лесно като се пусне мостче от + на дълги към + на къси през един диод който струва от порядъка на 60/80ст. до левче. Така като си на къси си светят само те, а като превключиш на дълги тока минава през диода и светят двете светлини заедно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #7 Отговорено 24 Февруари, 2013 Става много лесно като се пусне мостче от + на дълги към + на къси през един диод който струва от порядъка на 60/80ст. до левче. Така като си на къси си светят само те, а като превключиш на дълги тока минава през диода и светят двете светлини заедно.,Братовчеда ми го измайстори за 30 минути. Взе +12в от таблото с бушоните през бушонче 10а, Свърза едно реленце 30а Без да пипа покрай фаровете, само сигнала не се сещам от къде взе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kitu 30 #8 Отговорено 24 Февруари, 2013 Този твой братовчед е направил най-правилното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #9 Отговорено 24 Февруари, 2013 Става много лесно като се пусне мостче от + на дълги към + на къси през един диод който струва от порядъка на 60/80ст. до левче. Така като си на къси си светят само те, а като превключиш на дълги тока минава през диода и светят двете светлини заедно.,Братовчеда ми го измайстори за 30 минути. Взе +12в от таблото с бушоните през бушонче 10а, Свърза едно реленце 30а Без да пипа покрай фаровете, само сигнала не се сещам от къде взе.Я го разпитай този братовчед по подробно че нещо не сванах , ако е възможно естествено :D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #10 Отговорено 24 Февруари, 2013 (Редактирано) Колега, утре ще се поинтересувам и ще пиша.Ако не ме изпревари някой колега де, с правилният начин на свързване Редактирано 24 Февруари, 2013 от terexe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #11 Отговорено 25 Февруари, 2013 (Редактирано) Колега, доколкото разбрах от братовчед ми, това е вярната схема. Ако някой не е съгласен моля да ме поправи. Няма значение, че нарисувах снимката с една крушка, по лесно ми беше затова Редактирано 25 Февруари, 2013 от terexe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrAsH 2 #12 Отговорено 25 Февруари, 2013 Колега, доколкото разбрах от братовчед ми, това е вярната схема. Ако някой не е съгласен моля да ме поправи. Няма значение, че нарисувах снимката с една крушка, по лесно ми беше затова Благодаря Колега Не вярвам някой да оспори схемата, но аз имам питанка това реле дето е намира се някъде по купето или трябва да си го купя и да го сложа отделно. или просто го има в ключа на светлините дето е лостчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #13 Отговорено 25 Февруари, 2013 (Редактирано) Добавя се допълнително това реле и се поставя преди ключа както сигурно забелязваш от схемата Редактирано 25 Февруари, 2013 от honda_lv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #14 Отговорено 26 Февруари, 2013 (Редактирано) Колега отиваш в някоя морга, вземаш едно реле минимум 30а с четири крачета. +12в от схемата бодваш една мъжка кабелна обувка на свободно място при бушоните под волана, а сигнала от кабела на ключа за къси дълги, посредством ония каб. обувки дето като ги стиснеш и оголват кабела и правят връзка с него. Редактирано 26 Февруари, 2013 от terexe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове