Jump to content
KrAsH

Къси и Дълги светлини

Recommended Posts

Става въпрос за 5 gen coupe.Търсех из форума, но не намерих нищо за мен. Та направо към въпроса... Понеже смених Фарчетата и сега късите и дългите за ми на отделни крушки, исках да попитам дали някой е правил трика да върже късите да светят заедно със дългите, а когато сме си на къси да си светят само те. ;) Ако някой има схема да даде да вигя кое как и защо. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е невъзможно, даже може да стане много лесно като дублираш кабела на дългите и го пуснеш да захранва и късите. Според мен ще се случи точно каквото искаш по този начин и няма да се мъчиш да преправяш и т.н. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали по твоя начин няма да стане и обратното?!? Ако имаш връзка м/у релето на дългите и фасунгата на дългите и пуснеш и кабел от релето на дългите ( т.е. същото) до фасунгата на късите, реално ще се окаже че (+) на фасунгата на дългите е на късо с (+) на фасунгата на късите. А какво става като включиш късите???С електрика и политика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не се замислих достатъчно и помислих само за случая когато са пуснати и 2-те :D Значи трябва да направиш превключвателя просто да пуска Тока от късите към дългите когато превключиш от къси на дълги. Извинявайте, но след цял ден ремонти съм много изпушил и електроинжинера в мен вече спи малко :D Утре ще го направя със схема как точно ще стане. Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали по твоя начин няма да стане и обратното?!? Ако имаш връзка м/у релето на дългите и фасунгата на дългите и пуснеш и кабел от релето на дългите ( т.е. същото) до фасунгата на късите, реално ще се окаже че (+) на фасунгата на дългите е на късо с (+) на фасунгата на късите. А какво става като включиш късите???С електрика и политика...

Прав си колега но има и друг вариянт може да сложиш още един допилнителен ключ за връзката м/у дилгите и късите. и когато включиш дългите вклюваш и допилнителния ключ а когато си на къси изключваш допълнителния ключ ( бутон ). но не ти препоръчвам дълга и широка работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става много лесно като се пусне мостче от + на дълги към + на къси през един диод който струва от порядъка на 60/80ст. до левче. Така като си на къси си светят само те, а като превключиш на дълги тока минава през диода и светят двете светлини заедно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става много лесно като се пусне мостче от + на дълги към + на къси през един диод който струва от порядъка на 60/80ст. до левче. Така като си на къси си светят само те, а като превключиш на дълги тока минава през диода и светят двете светлини заедно.

,Братовчеда ми го измайстори за 30 минути. Взе +12в от таблото с бушоните през бушонче 10а, Свърза едно реленце 30а Без да пипа покрай фаровете, само сигнала не се сещам от къде взе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този твой братовчед е направил най-правилното

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става много лесно като се пусне мостче от + на дълги към + на къси през един диод който струва от порядъка на 60/80ст. до левче. Така като си на къси си светят само те, а като превключиш на дълги тока минава през диода и светят двете светлини заедно.

,Братовчеда ми го измайстори за 30 минути. Взе +12в от таблото с бушоните през бушонче 10а, Свърза едно реленце 30а Без да пипа покрай фаровете, само сигнала не се сещам от къде взе.
Я го разпитай този братовчед по подробно че нещо не сванах , ако е възможно естествено :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, утре ще се поинтересувам и ще пиша.Ако не ме изпревари някой колега де, с правилният начин на свързване

Редактирано от terexe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Колега, доколкото разбрах от братовчед ми, това е вярната схема.

Ако някой не е съгласен моля да ме поправи. Няма значение, че нарисувах снимката с една крушка, по лесно ми беше затова

Редактирано от terexe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Колега, доколкото разбрах от братовчед ми, това е вярната схема.

Ако някой не е съгласен моля да ме поправи. Няма значение, че нарисувах снимката с една крушка, по лесно ми беше затова

 

Благодаря Колега ;) Не вярвам някой да оспори схемата, но аз имам питанка :P това реле дето е намира се някъде по купето или трябва да си го купя и да го сложа отделно. или просто го има в ключа на светлините дето е лостчето :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавя се допълнително това реле :) и се поставя преди ключа както сигурно забелязваш от схемата :)

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отиваш в някоя морга, вземаш едно реле минимум 30а с четири крачета. +12в от схемата бодваш една мъжка кабелна обувка на свободно място при бушоните под волана, а сигнала от кабела на ключа за къси дълги, посредством ония каб. обувки дето като ги стиснеш и оголват кабела и правят връзка с него.

Редактирано от terexe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...