OKCAH 3 #1 Публикувано 18 Февруари, 2013 (Редактирано) Здравейте на всички във форума, надявам се скоро и аз да стана собственик на модела CR-V. Проблема ми е, че не мога да се реша коя от двете модификации да избера. Дали дизел 2008-2009 год. с ръчни скорости и повечко екстри или фейслифтовия вариант след 2010 год. отново дизел, но автомат, и без никакви екстри с около 12 000 лв. отгоре. Затова искам да се обърна към по-опитните от вас които са пробвали и двете коли - за 12 000 лв заслужават ли си разликите между двата модела. Разликата в разхода на гориво не ме интересува толкова. И двете коли ще са на около 40-50 000 километра. Моля ако някой е карал и двата модела да направи съпоставка дали си заслужава да скачам на фейслифта. Редактирано 18 Февруари, 2013 от OKCAH Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #2 Отговорено 19 Февруари, 2013 Е защо "фейстлифтовата" да няма никакви екстри, а и каквъв е тогава смисъла на фейстлифта-само двигателя ли?Ръчна или автомат е въпрос на личен избор и предпочитание.За 1 година разлика в годините, не си заслужава 12000лв. повече-лично мнение!Мисля някъде около 2009-2010г. ,започват да монтират малко по-различен дизелов двигател / 2,2 i-DTEC -150к.с./, докато преди това монтираха - 2,2i-CTDi -140к.с..Сигурно в тази фейстлифтовата е монтиран от новия тип двигател, за който не мога да кажа нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OKCAH 3 #3 Отговорено 19 Февруари, 2013 Мисля някъде около 2009-2010г. ,започват да монтират малко по-различен дизелов двигател / 2,2 i-DTEC -150к.с./, докато преди това монтираха - 2,2i-CTDi -140к.с..Сигурно в тази фейстлифтовата е монтиран от новия тип двигател, за който не мога да кажа нищо.Да. По-новия двигател е по-различен, него го монтират и на последната генерация /2012 г. / CR-V. Освен двигателя обаче, са направени корекции/промени и по шасито - размери като височина широчина, дължина, променено е окачването, шумоизолацията, задвижването, доколкото знам и вътрешното пространство. Т.е. фейслифта се различава по доста показатели от предшественика си или поне на хартия е така. Въпросът ми е дали тези всички различия си заслужават парите. Нека се абстрахираме от автоматика / който е огромен плюс за мен/ за да изчистим уравнението. Продавачите казват, че возията, стабилността, и динамиката на фейслифта е много по-добра, но аз нещо на продавачи много не вярвам. Аз не мога и да усетя разликата, понеже нямам CR-V, а на "тестовите" отсечки по прав и равен път с дължина 5 км. и на полско фиатче да ме качат няма да направя особена разлика. Виж, ако покарам колата няколко дни и дръпна един тигел по "подбалканския" тогава ще мога да направя разликата и съответно - избора си. Затова питам някой не е ли карал и двете за да сподели мнение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #4 Отговорено 19 Февруари, 2013 еми , разлика има и си струва най- вече и заради дизеловия автомат. Имаме и двете, фейслифта карам аз от 2,5 години а другата я кара тъста от 2008г . Те много екстри разлика няма какво ниво , моята е лайфстайл а другатае екзекютив, разалкиката е ел, седалка, стъклен таван и ксенон.Има разлика във возията някак по стегната е имам тема по въпроса. Ако друго те интересува питай.А защо не минеш направо на новата 2013г модел . там вече разлика в екстрите много, доста нови неща за модела има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OKCAH 3 #5 Отговорено 20 Февруари, 2013 Пари за модел 2013 нямам. Въпросът е дали разликата във фейслифта си заслужава парите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #6 Отговорено 21 Февруари, 2013 какво по точно те интересува, според мен най големия плюс е дизеловия автомат.Ако е ръчка и има голяма разлика в цената скачай на по изгодното.Дуго ако те интересува питай, ако беше от С.З. можеше да я тестваш моята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OKCAH 3 #7 Отговорено 22 Февруари, 2013 Интересува ме дали при шофиране има голяма разликата между двете фази - возия, стабилност в завоите, шум в купето и т.н.. Аз съм се качвал за кратко и във двете коли и не усещам някаква разлика , пък търговците твърдят че втората фаза на третата генерация е мнооого по-добра от първата. Е т'ва "мнооого" ме интересува дали струва 12 к. и в какво точно се изразява субективно погледнато, защото ТТ данните ги зная, но по тях не мога да преценя. Някой може ли да ми направиш сравнение между двете фази по отношение на возия, стабилност във завои, комфорт, шум в купето и динамика. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #8 Отговорено 22 Февруари, 2013 Еми ,малко отговори според мен , втората люлее по малко , стои по добре в завоите, шума вътре няма разлика, двигателя на новата трака една идея по-малко, катО демараж ускорения разлика не усещам но новата е автомат а другата ръчка.Старата няма доста функции на бордкомпа ама аз не ги и ползвам, на новата са по удобни врътките на климатроника(голям недостатък но ми прави впечатление) . Моята е с алкантара което ми харесва повече от цялата кожа ,която много се хлъзга и пари лятото ,а пък зимата е студена.. Ако бех на твое място или взимам преди фейса или направо мисля вариант и скачам на 2013г. Сега измислиха. И оперативен лизинг на който се оправя ддс-то. Ей сега ако да дам моята и да доплатя 16-16х .лв за новата ама не става, искат доста повече. Взимай стара карай 2/3г и после направо новата успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове