гого 0 #1 Публикувано 30 Януари, 2013 (Редактирано) Здравейте,Наканил съм се да купувам Хонда ЦРВ 2013 2.0 (само предно предаване) ръчна кутия. Въпросите са ми:1. Някой карал ли е новата хонда?2. Как се държи този 2.0 двигател когато е натоварена (4 човека, багаж) или по нанагорнище? Питам з-то сега карам един стар дизел ЖТД и въпреки, че е на 12 години си върви натоварено доста прилично.Питам з-то това купе е кам 1500кг и ми е интересно дали ако го държа в обороти ще върви3. Какъв разход да очаквам - градско/комбинирано/извънградско?4.Как е като поддръжка?Всяка допълнителна информация е добре дошла и се извинявам ако дублирам някоя тема.Поздрави и Благодарности,Георги Редактирано 30 Януари, 2013 от гого Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #2 Отговорено 31 Януари, 2013 Здравей,Аз карах, но дизел. В Бултрако Пловдив тест драйва е вариант дизел с ръчни скорости. На практика е като предния модел, но е по-тиха и по-стабилна на пътя.Бензин съм карал от стария модел автоматик. Ако си свикнал с ускорението на дизел, ще усетиш разлика: аз сравнявам с моя акорд, който е 2.0 автоматик и само 5 к.с повече, но тежкото купе на джипа тръгва осезаемо по-бавно. В новия мотора е 155 к.с., но едва ли ще се усети сериозна разлика. При дизела въртящия момент е почти двойно по-голям и от тук идва разликата. Макар, че по каталог за бензина дават 10 сек /10.2 за 4WD/ до 100км/ч, а на дизела 9.7 и вероятно ако се настъпи повечко и бензина ще се представи добре. Но това се отрява естествено на разхода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #3 Отговорено 8 Март, 2013 Да споделя впечатления от първите 120 км!От вторник съм собственик на CR-V 2.0 2WD Elegance!Версията която продават Бултрако е със зимен пакет /включва отопление на седалките, миене на фаровете и гуми M+S/.Първите ми впечатления са, че по нищо не отстъпва на Акорд 7 като комфорт и возия. Даже като шум в купето е по-добре поне до 90-100 км/час /тия дни съм карал предимно градско и съвсем малко извън града/.Единствени разлики виждам в седалките: на Акорда е по-спортна, макар, че за мен на ЦРВ-то е даже по-удобна. Предполагам, че при по-спортно каране ще се усети също разлика и от окачването и по-ниския център на тежеста на Акорда.Като цяло обзавеждането на тази версия е много добро: дамаската е много приятна, приборното табло и превключвателите са ергономични и се свиква веднага. Видимостта през задното стъкло е малка, но страничните огледала са големи, а за маневри има парктроник и камера. Има и много други глезотии като управление на стъклата и огледалата от дистанционното, блутут система /много е качествена, ползвам я постоянно/, дневни ЛЕД светлини и т.н.Много добре работи и старт/стоп системата, освен лека вибрация не усещаш, че пали двигателя!Като натрупам повече впечатления ще пиша пак! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #4 Отговорено 9 Март, 2013 симпатяга е новото црв , да ти е честито. Ама за мен лично сув без 4х4 малко няма смисъл. Иначе и аз я заглеждам но нещо не ми се връзват сметките да върна моята и да взема същата кола ама с нова външност и да доплатя около 30х.лв. С навигация ли си, ако можеш пусни някоя снимка.Да си я караш със здраве и да няма проблеми както нашите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #5 Отговорено 9 Март, 2013 Версията Елеганс е без навигация.Колкото до липсата на 4х4, аз възприемам колата повече като ван, така, че за мен не е проблем.Утре ще направя снимки и вероятно ще пусна обща тема за ЦР-В 4 генерация. Надявам се скоро да се появят и други собственици! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове