Jump to content
гого

Хонда ЦРВ 2013 2.0

Recommended Posts

Здравейте,Наканил съм се да купувам Хонда ЦРВ 2013 2.0 (само предно предаване) ръчна кутия. Въпросите са ми:1. Някой карал ли е новата хонда?2. Как се държи този 2.0 двигател когато е натоварена (4 човека, багаж) или по нанагорнище? Питам з-то сега карам един стар дизел ЖТД и въпреки, че е на 12 години си върви натоварено доста прилично.Питам з-то това купе е кам 1500кг и ми е интересно дали ако го държа в обороти ще върви3. Какъв разход да очаквам - градско/комбинирано/извънградско?4.Как е като поддръжка?Всяка допълнителна информация е добре дошла и се извинявам ако дублирам някоя тема.Поздрави и Благодарности,Георги

Редактирано от гого

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Аз карах, но дизел. В Бултрако Пловдив тест драйва е вариант дизел с ръчни скорости. На практика е като предния модел, но е по-тиха и по-стабилна на пътя.Бензин съм карал от стария модел автоматик. Ако си свикнал с ускорението на дизел, ще усетиш разлика: аз сравнявам с моя акорд, който е 2.0 автоматик и само 5 к.с повече, но тежкото купе на джипа тръгва осезаемо по-бавно. В новия мотора е 155 к.с., но едва ли ще се усети сериозна разлика. При дизела въртящия момент е почти двойно по-голям и от тук идва разликата. Макар, че по каталог за бензина дават 10 сек /10.2 за 4WD/ до 100км/ч, а на дизела 9.7 и вероятно ако се настъпи повечко и бензина ще се представи добре. Но това се отрява естествено на разхода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя впечатления от първите 120 км!От вторник съм собственик на CR-V 2.0 2WD Elegance!Версията която продават Бултрако е със зимен пакет /включва отопление на седалките, миене на фаровете и гуми M+S/.Първите ми впечатления са, че по нищо не отстъпва на Акорд 7 като комфорт и возия. Даже като шум в купето е по-добре поне до 90-100 км/час /тия дни съм карал предимно градско и съвсем малко извън града/.Единствени разлики виждам в седалките: на Акорда е по-спортна, макар, че за мен на ЦРВ-то е даже по-удобна. Предполагам, че при по-спортно каране ще се усети също разлика и от окачването и по-ниския център на тежеста на Акорда.Като цяло обзавеждането на тази версия е много добро: дамаската е много приятна, приборното табло и превключвателите са ергономични и се свиква веднага. Видимостта през задното стъкло е малка, но страничните огледала са големи, а за маневри има парктроник и камера. Има и много други глезотии като управление на стъклата и огледалата от дистанционното, блутут система /много е качествена, ползвам я постоянно/, дневни ЛЕД светлини и т.н.Много добре работи и старт/стоп системата, освен лека вибрация не усещаш, че пали двигателя!Като натрупам повече впечатления ще пиша пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

симпатяга е новото црв , да ти е честито. Ама за мен лично сув без 4х4 малко няма смисъл. Иначе и аз я заглеждам но нещо не ми се връзват сметките да върна моята и да взема същата кола ама с нова външност и да доплатя около 30х.лв. С навигация ли си, ако можеш пусни някоя снимка.Да си я караш със здраве и да няма проблеми както нашите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Версията Елеганс е без навигация.Колкото до липсата на 4х4, аз възприемам колата повече като ван, така, че за мен не е проблем.Утре ще направя снимки и вероятно ще пусна обща тема за ЦР-В 4 генерация. Надявам се скоро да се появят и други собственици!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...