Red Line 33 #1 Публикувано 26 Януари, 2013 Здравейте колеги!Понеже ми излезна възможност да си изработя изпускателен колектор и се обръщам към вас с следното питане. С какви размери да са тръбите на колектора 4-1 и да пусна ли по дълъг самият колектор.Поздрави!П.П. Генерацията до гърнето е на 57 върешно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 27 Януари, 2013 Даи да почнеме от тука .Защо ще е 4-1 докъм 9к оборота ли ще въртиш .и защо ти е 57 вътре на д15ка .земи един китаец и го копирай и готоу .И знам че ще прозвучи банално ма при тея ниски цени вервай ми не си заслужава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #3 Отговорено 11 Февруари, 2013 Колегата е прав.Този размер на тръбите е огромен за 1.5 стоков мотор.(заводската е 38мм) Ще имаш загуба на въртящ момент и колата може да стане по-зле отколкото със заводските тръби.Също така по-добрият вариант за колектор е 4-2-1,защото ще получиш малко повече сила в ниските,където хондите така и така са слаби.Ако ще изработваш колектор,направи го едно цяло парче без фланци а тъба в тръба.Всяка снадка и промяна на диаметъра по генерацията води до загуби.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #4 Отговорено 11 Февруари, 2013 (Редактирано) Ако няма да се настройва колата, може и да стане по-зле в ниските с генерация 57мм, но иначе едва ли. Ето инфо по темата: http://www.d-series.org/forums/1913917-post25.htmlВ чуждите форуми отдавна е доказано преимуществото във всички обороти на 3" (76мм) генерация за Б сериите, говорим за N/A. За Д серията не съм попадал на графики.И това дали е 4-2-1 или 4-1 няма голямо значение, важен е дизайна и изработката на колектора. Има много колектори 4-2-1 които се представят по-добре във всички обороти спрямо 4-1 и обратното. Та ако ще копираш дизайна гледай да е от някой колектор на реномирана фирма. Но дари си заслужава ръчната изработка не мога да коментирам. Редактирано 11 Февруари, 2013 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове