Jump to content
Scott

D15Z6 махане на катализатор?

Recommended Posts

Здравейте, карам японка д15з6 и съм решил да си изтръгна катализатора, понеже не мисля, че оказва някакъв положителен ефект, след като е минал поне 210 хил км, доста чатка като изстива, а и нали уж можело да даде някакви минимални подобрения във вървене и разход... та, някой, който е махал от такава да има да сподели нещо? Иглежда, че нямам втора ламбда след него, но и ми казаха, че не мога да взема никакви пари за самата пита. Просто искам да проверя дали не ме мотаят, не че пак няма да го махна :) благодаря ви

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам на Д15З6 катализатора е на изпускателния колектор, но нека хората с такъв мотор споделят как се сваля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, катализатора е на самия изпускателен колектор. Аз преди около 2 години направих следното: Горната част я продадох за 40лв, ползват я за турбо колектор. А самия катализатор ми го купиха за 60лв. Така, че може да го продадеш.Относно как ще се отрази на вървежа, прочети тази тема. Определено подобрението е осезаемо: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=75497&st=0&p=1057289269&fromsearch=1entry1057289269Тоест, ако го махнеш реално трябва да смениш колектора, препоръчвам стоков 4-2-1 от D16Z6/D16Y8 или направо афтърмаркет такъв ;)/>

Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих същото миналата година...попадна ми колектор от д15б2...махнах моя и сложих този...за разлика във вървенето че има...има,но не си представяй че пуска крилата и лети...в горенето разлика няма да усетиш...ще усетиш разлика в звука,тъй като д15з6 е с най-малката изпускателна система.Другият колектор(който и да избетеш за Д-серия)можеш да го хванеш без проблем за остатачните тръби,но коносната мека връзка не влиза цялата и не работи като мека връзка а служи за да оплатни да не духа от там...и звукат между 2500-3000 няма да ти хареса.За моята кола съм решил да взема цялата система от д15б2 за да изчезне този звук.Не съм продал нищо все още защото незнам дали ще мина годишния преглед 'легално' :).А спрямо ламбдата няма да имаш проблем.Надявам се че съм помогнал ;)/>

Редактирано от 2pac
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм махнал катализатора и както каза колегата има разлика в вървенето но не и в горенето а за да промениш звука които се получава между 2500-3000 оборота слагаш едно резонантно гърне отдолу и си готов.Поздрави!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моята и сложих цяла генерация с афтър-маркет колектор 4-2-1 и тръби на 51 мм...Да, катализатора е на самия колектор, а с ламбда сондата проблеми нямам.Колата реагира по-добре след манипулацията, а и звука ме радва много с голямото гърне :D Както споменаха по-горе, ако не ти се дават ~200лв. за нов йебейски колектор, си намираш до д16 и си готов ;)Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз направих така...обаче си запазих стария колектор...със катализатора... и сложих от д16 ....но да ти кажа понеже доста от колегите не го споменават ...стоков колектор от д16з6 е 4-2-1 а стоковия на д15з6 е 4-1 и долу където е 2ката на д16 колектора не пасва ...трябва малко да го порежеш защото опира във картера и създава адски вибраций ... и захвата на 2ката към купето също не пасва и е възможно при вибрация да дрънчи .... и също така нз другите как мислят но според мен има разлика в разхода....се пак стоковия ти колектор е на ф35 а на д16 е ф46...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с D15Z1 и се беше позапушил въпросния катализатор,намерих колектор от D15B7... мисля че беше, заедно с тръбата от колектора до връзката преди средното гърне.Пасва идеално развиваш и завиваш новия-малко повече се рязка , в разхода няма промяна и е доста по шумна.Кой както му харесва ;)/> За малката пита повече от 30 кинта никой не ми даде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...