Trifon10 0 #1 Публикувано 10 Януари, 2013 Колата е 1.5 94 година и просто няма мощност не варви както трябва на дълаг път на равно педала до долу залепва на 3.5 оборота и 120 км и неможе повече а на баир напрваво е мъртвец,един път пробвах с откачване на клеимата на акумулатора и беше по добре но след това пак същото тъи като и чека свети мислех че е грешка някаква закарах я да я видят и ми казаха е има от наи старите букси и немогат с компа да разберат какво е и ме посъветваха да попитам някои с хонда и такъв проблем щото си имали някви чалъми мн се надявам някои ако може да помогне или да ми каже в Пловдив каде биха могли да я оправят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #2 Отговорено 10 Януари, 2013 Залагам за неправилно зацепен ангренаж, но нека някой колега от плд да ти каже къде да я закараш да видят каква е грешката в чека.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Trifon10 0 #3 Отговорено 10 Януари, 2013 не е ремака гледахме го правилно е зацепен свещите са сменяни маслото почти всичко щото скоро я зех бяха ми казали че имало някаква защита която трябва да се махне при слагането на газта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #4 Отговорено 10 Януари, 2013 Няма никъкви защити има газ емулатор който трябва да ти е монтиран.Виж каква грешка ти набиваhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7373 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #5 Отговорено 10 Януари, 2013 Проверявал ли си клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #6 Отговорено 10 Януари, 2013 Окъсяваш двупиновата букса която ти се намира отдясно до жабката и броиш миганията. Има доста теми как се четат грешките. Дългите мигания са ти десетиците а късите едениците, като след всяка грешка има пауза. Ако не си ме разбрал примерно 4 дълги мигания и 3 къси ти е грешка 43... Пробвай и виж какво ти казва компютъра и после търси други проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #7 Отговорено 13 Януари, 2013 С кой инжекцион си? Моно или пълен , ако си с моното имах същата диагноза като твоята и се оказа вакумен клапан-(смукач) който беше заседнал и беше отсранен държи се на две болтчета ,след премахването всичко си му дойде както му е реда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Trifon10 0 #8 Отговорено 16 Януари, 2013 с моно съм,ако го премахна този клапан ще се оправи ли и трябва ли нещо друго да се види след това на компа примерно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 16 Януари, 2013 Опа, не го махай, щото е и за празния ход - изчисти го! Бач Кико те е питал коя грешка "набива" - кво стаа, батка?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Trifon10 0 #10 Отговорено 16 Януари, 2013 ами незнам коя грешка ми дава немога да съм сигурен щото незнам точно как се прави пробвах се ама първо ми светна 4 пати бавно демек нали 40 и някоя и после почва много бързо да премигат и немога да ги преброя нещо не схващам как става тая работа но ще пробвам с клапана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #11 Отговорено 17 Януари, 2013 (Редактирано) Принципно оригинално там кадето на мен ми е плочката за газта стои една полусферична предпазителна мрежа.Не бързай да се отървеш от него първо на студена двигател провери на ръка дали калапна въобще се движи свободно след това на загрят двигател пак отвори калака и виж дали е в отворено положение ако е значи е наред ако не проблема може да е от помпата или от датчика който е контролира но дори и да махнеш клапана нищо не се променя освен когато е студено на газ държи ниски обороти докато загрее. Редактирано 17 Януари, 2013 от Х.Ставрев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #12 Отговорено 17 Януари, 2013 (Редактирано) 1- захващането на клапана .Ако ще го махаш внимавай с болтчетата не че има как да преминат през затворения дросел но все пак Принципно там кадето ми е на мен плочката на газта трябва оригинално да има полусферична мрежа и след това е въпросния клапан но си мисля че едва ли и при теб ще е останала . 1-ос със рамо и прожина на клапана 2 - вакум помпа Редактирано 17 Януари, 2013 от Х.Ставрев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #13 Отговорено 17 Януари, 2013 (Редактирано) И като го махнеш какво ще стане саде убавиня това нареченото смукач е да пали колата га е ладно иначе напролет. А може да манеш и резервоаро да не ти тегне. А мое да манеш и моторо и да си връжеш един катър отпред и диии ем че ти е икономично. Японеца го е измислил и всяко побългаряване от аматьори води до главоболия за притежателя на автомобила! Говоря от личен опит или челен ;)/>След като не можеш да се справиш сам отиваш при похвален майстор от приятел и нещата се оправят. В отговор Номер 4 ти се крие болката другото са глупости. А Пловдивската група мисля че може да те упъти към читав майстор. Редактирано 17 Януари, 2013 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Trifon10 0 #14 Отговорено 17 Януари, 2013 ами и на мен не ми се бара кадето не ми е работата ама ако някои от Пловдив ако може да ми каже къде да отида да я оправят много ще съм му благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #15 Отговорено 22 Януари, 2013 Колега,ако не можеш да разгадаеш коя грешка ти дава като окъсиш буксата, защо не направиш клипче и да го качиш тук ? .. все някой ще я разгадае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове