Jump to content
divak

Разсинхронизиран имобилайзер след паднал акумулатор.

Recommended Posts

Здравейте,След забравени светлини ми падна акумулатора и имобилайзера се разсинхронизира след подаването на ток. Наложи ми се да се обадя тук-там и се наслушах на всякакви глупости, най-накрая се наложи да я карам в Бултрако за да оправят проблема. Оказа се елементарен - тоест при подаване на ток с кабели се оказа, че абсолютно погрешно е докато слагаш клемите ключа да е в стартера. Процедурата в сервиза отне 10 мин. и е за 30 лв. и сега всичко е наред.Става въпрос за сивик 8-ма серия.Има и друг начин да се спестят тия пари - покупка на HDS със софтуера, и на място да се оправи. И двете ги има на достъпна цена във ebay.com (~120$).Успех на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже 100% ще се намери някой с прозрение - "Пробвахте ли с другия ключ?" Да му кажем:Пробвахме... и много други неща... За капак закъса в противоположния край на София. :-)И така:Преди да сложите "плюса" на колата без ток, проверете дали ключът ви е в ръцете, че ако е на контакт започва купона.. :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от горните постове,това което споделяте ,може да е полезно!Но обяснете по-подробно ,какво ви казаха от Бултрако-как се е получил проблема с имобилайзера?И това при всички Хонди ли се получава или се отнася само за Сивика /ако знаете-естествено/?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от Бултрако казаха:Когато си си занулил акумулатора, единствената дейност която е трябвало да направиш е била да се закачат клемите (в правилната последователност), да се подаде ток към падналият акумулатор да зареди чак след това да се пробва да се пали. А според мен 10 - 15 мин. на кабел да зареди, след това разкачване на кабелите и чак тогава проба за палене, по добре 10 мин. развиване на гайки отколкото после услуги на пътна помощ. Важи за всички сивици 7,8 - нагоре серий, както и на годишният еквивалент на другите модели. Тоест тия със фабричните имобилайзери. И да се внимава със разни ключари дето идват и със резачки за 1.5 лева ти нанася щети за мин.450 лв. При смяна на акумулатора този проблем няма да се появи ако се спазват горните зависимости на свързване и ключова. Всяка неоторизирана намеса от всички други дивайси различни от HDS водят до - ресет на имобилайзера, изгарянето му или блокиране на компютъра, съответно доста скъпа помощ след това. За това внимавайте за да не откривате топлата вода, аз вече я открих. Внимавайте много защото Бултрако нямат мобилни екипи.Софтуера на HDS за синхронизация е супер интерактивен. (http://www.ebay.com/...7cd98b8&vxp=mtr)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се наложи да сменя акумулатор.

Сутринта отключвам с дистанционно. Не става.

Отключвам ръчно. Завъртам ключа. Нищо на дисплея.

Се ми е падал акумулатор, се се е сривал, но такова нищо до сега не се е случвало. Няма дисплей. Колата да не индикира нищо.

Предположих, че е акумулатор. Обадих се на приятел майстор ; след половин час ми донесе нов и го монтира.

Алармата писна при поставянето на новия; заключих, отключих и млъкна. Всичко е наред, загуби само настройка на часовник.

След това покарах към стотина км. Спирах, заключвах, отключвах, всичко си беше наред. Споделям опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...