Jump to content
barsi

Спортен филтър Апекси

Recommended Posts

Здравейте,Понеже си почнах по принцип подобренията по колата от средата, реших, че искам да сложа спортен филтър. Това е предимно и от факта, че един стоков, читав, ми е 25 кинта без доставката... А до тук 4бр вече минаха.Намерих си КN от къде, обаче там не ми харесва, че първо са средно качество, второ са и мокри. В смисъл искат да се пръскат при чистене, докато Апексито само се пере... Демек е сух. Та търсих, ама за представителство- греда, а колата е дуал карб и без поръчка няма да стане...Та събрахме се със семейния съвет и решихме февруари да ми е това за рождения ден подаръка , само първо да видя от къде може да се поръча...

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси, май в България човек няма от къде да си го купи това нещо.... :( п.п. Приемам и препоръки за друга марка със същите характеристики. Държа да е сух тип и да е качествен.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
My linkMy link Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за линковете.Ще пусна по едно запитване и да се надявам да има как да си го поръчам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако успееш да си поръчаш от някъде, сподели после. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100%. В началото на 2013г това ще ми е задачата. Ама е малко невъзможна мисия. Проблема е, че ми трябва да е панелен за Д14А1 :D/> По парт номер ми го дава, ама дали някой ще го внесе и ако не пасне случайно става страшно :(/>п.п. Аз поне си имам един основен принцип- повече от 30% капаро не оставям ...

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се хвърляй в излишни музики, дай си парите за нещо по-смислено ;)/>п.с. Ако пожелаеш да се вслушаш в съвета ми, ще го споделя, но не искам да ти цапам темата излишно.Айде да напиша и малко по темата, за да не ме захранят, че само спамя.1) Защо държиш да е сух филтъра - за да не си купуваш препарати за почистване ли?2) Доста е вероятно да не можеш да си намериш такъв панелен филтър точно на Апекси в БГ, а от чужбина ще ти легне много пари. Филтрите които са дадени на по-горните линкове са китайски имитации на Апекси - НЕ СА оригинал. За справка можете да видите сайта на Апекси USA - най-евтиният конус е от 69 долара без доставка. Сами се сещате, че няма как да дойде на 77-79лв крайна цена в БГ.3) Както съм писал и в други теми за филтри - избери си марка, която има Официален Представител (нарочно написано с големи букви) в БГ, и отиди на място, вземи си филтъра и си свиркай ;)/> Има достатъчно марки които предлагат оригинални продукти в БГ.4) Тествано на Дино не веднъж, не само от мен, няма да дойдат тия въображаеми 10 коня от филтър, 1-2 в най-добрият случай :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз останах с впечатлениети,че заради препаратите не искаш КН,които лесно се намира оригинален в бг.Почистващия кит е 50 лв,може би няма да го исхабиж никога.Преди филтъра колата ми гаснеше на свободна на около 90.От как съм с КН,ми гасне на 40-45....сам си прави сметка дали не е добър филтъра и дали си заслужава.Да не говорим за звука,макар да съм с панелен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с КН конус на моя мъртвец и мога да кажа че звукът е много добър за разлика в вървенето не знам но от звукът се надъхваш повече и може да потръгне :DПрепаратът за чистене е доста аз не знам дали ще мога да го изхабя за 1-2 години макар и по мръсните Български пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се хвърляй в излишни музики, дай си парите за нещо по-смислено ;)/>/>/>п.с. Ако пожелаеш да се вслушаш в съвета ми, ще го споделя, но не искам да ти цапам темата излишно.Айде да напиша и малко по темата, за да не ме захранят, че само спамя.1) Защо държиш да е сух филтъра - за да не си купуваш препарати за почистване ли?2) Доста е вероятно да не можеш да си намериш такъв панелен филтър точно на Апекси в БГ, а от чужбина ще ти легне много пари. Филтрите които са дадени на по-горните линкове са китайски имитации на Апекси - НЕ СА оригинал. За справка можете да видите сайта на Апекси USA - най-евтиният конус е от 69 долара без доставка. Сами се сещате, че няма как да дойде на 77-79лв крайна цена в БГ.3) Както съм писал и в други теми за филтри - избери си марка, която има Официален Представител (нарочно написано с големи букви) в БГ, и отиди на място, вземи си филтъра и си свиркай ;)/>/>/> Има достатъчно марки които предлагат оригинални продукти в БГ.4) Тествано на Дино не веднъж, не само от мен, няма да дойдат тия въображаеми 10 коня от филтър, 1-2 в най-добрият случай :)/>/>

Ми да ти кажа, и 1 кон да дойде от филтъра ще съм доволен. Не е в конете въпроса. Писна ми на 3 месеца да давам по 25лв за панелен филтър. По-евтино няма. Тия от линковете и аз видях, че са менте. Писах им на представителството им в Америка, намерих го с Гугъл. Обаче вече 10 дни нямам отговор. Ако не ми отговорят ще си купя и аз КН . Сигурно, като са видяли, че съм от България и искам за дуал карб филтър и са го изтрили без да се замислят :D/> Най-лошото е, че понеже знам, че от тия филтри ползата от файдата е равна на келепира в общи линий и не съм се интересувал много много от тях.И едно питане- след пране и съхнене има ли някаква специална технология на пръскане или просто да гледам да е равномерно по възможност ? Или КН или... ? Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя нещо по темата за филтрите.....на диното при Иво(Гефи) колата беше с интейк на Симота и показа N на брой коне.За спорта сменихме интейка с някакъв друг с менте филтър,резултатите бяха с 5к.с. на долу :huh: Така че сам си прави изводите дали да заложиш на менте или на оригинален колкото и да не ти харесва марката ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съгласен с Miyamoto. Оригинала винаги се изплаща. Miyamoto, може ли да споделиш обема и мощността на тестовия автомобил. Според мен от филтър се печели процентно спрямо мощността - тоест, ако колата е 90кс - 1-2кс, ако е 160 - примерно 5.@barsi - освен K&N може да погледнеш JR, филтрите са френски и ги продават HEED91, сигурен съм, че ще имат и панелен за теб. Препарата не е толкова скъп, под 30лв е комплекта и стига за 2-3 години употреба. Като изпереш филтъра и изсъхне хубаво, напръскваш равномерно, но колкото да е леко намазнен, не да го окъпеш в масло :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,6 и май даде нещо около 150 на каплите,но не помня точно....а и не съм се целял да помня,диното е инструмент за тунинг,а не мерилка нали???Незнам дали можеш да повишиш,но със сигурност можеш да убиеш някой друг кон :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи след празниците ще се активизирам и ще поразпитам къде и как са цените на марките.За това и пуснах темата- не ми е ясно и питам. Ментетата и аз не ги обичам. Ако искам менте- на Илиенци ври. Предпочитам да пипам по нещо на 6 месеца,примерно, ама с акъл, отколкото нещо си там да има. Обичам си колата и ми пука за нея, та да я тормозя с боклуци и да си мисля, че правя нещо . Само газовата- ама това е необходимо зло, но там се пипа само от хора, които знаят какво правят. :cool: мерси на всички, които се включиха. Като направя избора ще пиша тук или в темата за колата. Честита Коледа и наздраве :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@barsi - успех, стискам палци да си купиш нещо читаво и да си доволен@Miyamoto - не мога да съм по-съгласен с теб, диното е за настройка - меренето зависи от много неща, атмосферно налягане и всякакви тем подобни истории. Иначе като настройвахме последно Б18ката с Емо решихме да направим експеримент и направихме 1-2 ръна без конуса - директно по тЪрба. Резултата беше 1кс надолу :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JR сега им рових по сайта на производителя. Филтър, за Д14а1 не фигурира ама изобщо по тях. Иначе на KN го намерих http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx?type=auto&year=1988&make=HONDA&model=Civic&engine=1.4LМай този ще бъде :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...