Вен_РВ1456ВС 157 #41 Отговорено 17 Декември, 2012 За моя собствена изненада тая сутрин запалих от раз на първото въртене . Айде ся кажете ми кво е тва. И аз вече не знам кво да правя и да си мисля. Ще видя утре как ще е. Относно комбинацията спирт+бензин мисля, че има резултат. Сутрин се подобри и празния ход. След смукач не гасне и не прекъсва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #42 Отговорено 17 Декември, 2012 (Редактирано) Тая сутрин беше доста по-топло от предишните 10-ина дена така че е нормално. Не си писал дали си почистил свещи,0.8 е адски малко за наше коли ще издумкаш бобината, дистрибуторна капачка контактчетата трупат нагар и палеца също? Редактирано 17 Декември, 2012 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #43 Отговорено 17 Декември, 2012 В Пловдив миналата седмица имаше и други топли дни. Също така през деня (на обед), когато е над 0 градуса също не палеше. Просто усещам, че в колата има промяна. А за кола, която се кара предимно на газ мисля, че е 0.8 добре. Утре ще си проличи дали ще има напредък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #44 Отговорено 24 Декември, 2012 Проблема е решен след реглаж на клапаните. Явно бяха потънали и опрели в кобилиците. Нямаха грам луфт. След като ги отпуснахме малко, колата взе да върти по съвсем друг начин. Снощи на -8 след като не беше палена повече от 6 часа запали на четвърт и то на газ. През последните 2 седмици не се беше случвало. Вървенето също се промени, сутрин не е нужно вече да държа педала на газта (работи си сама на смукач, за разлика от преди, когато чаках поне 2-3 мин, за да задържи обороти). Определено мисля, че се справихме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове