Jump to content
jikencio

Теч от рейка - B18C4

Recommended Posts

Здравейте колеги,Хонда Сивик B18C4 - Губи ми хидравлично масло и то основно капе като е оставена студена (не съм сигурен, но може и като е топла, но много малко). Не е много, някъде около 300 грама за 2 седмици, което не е и малко - зависи от гледната точка. Гледаха я 3ма човека и никой не може да разбера от къде капе. Носача е омаслен, но отгоре маншони, рейка и маркучи, всичко е абсолютно сухо. Едиствено има много малка пукнатина на левия маншон, но пък не е омаслило. Всички майстови казват да карам така, защото при явно невидим теч, нямало смисъл да се дават 200 лева за рециклиране, а да карам докато стане по-сериозен проблема. Аз обаче съм малко маняк и искам всичко да е тип топ и искам да го отстраня. На място не вие вобще (сам на пълен, което е нормално но не го правя), а когато примерно карам леко, навия ляв или десен и само при подаване на газ, се чува леко виене.. Последния майсто каза, че това било от дефернциал на скорости, но на мен не ми се вярва и нямам никакво доверие на хората, докато сам не се убедя. Масло в скорорстите има и го проверих. Та последния майстор ме навива да сложа добавка за хъдравлично масло и да оправя теча. Знам, че Хонда иска само оригинално масло, но в моя случай ако действително все някога ще трябва да се сменя рейката, губя ли нещо? Може ли нещата да се влошат? 10 лева е добанката някъде, но ако закрепи проблема??? Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавка не, можеш да си сипеш и червено хидравлично масло. Виж избърши я ако можеш и я проверявай ако се вижда от къде тече. Притегни и скобите.На мен последния път ми се спука маркуч, който играе ролята да шунтира охладителя. Колата просто няма такъв. Там е сложен маркуч, който просто цъфна като майска роза :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво рециклиране,кви 5 левавсе пак тече от някаде и трябва да се проследи ,не е толкова сложно.Това,че теча е под носача не означава задължително,че над него някаде изтича.Провери старателно всички маркучи и съединения.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, че се намесвам в чуждата тема, ама ми стана интересно за шунтираното охлаждане на хидрравличната течност. И на моята кола е шунтирано с U образен маркуч, и се интересувам предпоставка ли е за проблеми? 2 години карам така и май нищо не се е случило още :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...