jikencio 46 #1 Публикувано 4 Декември, 2012 Здравейте колеги,Хонда Сивик B18C4 - Губи ми хидравлично масло и то основно капе като е оставена студена (не съм сигурен, но може и като е топла, но много малко). Не е много, някъде около 300 грама за 2 седмици, което не е и малко - зависи от гледната точка. Гледаха я 3ма човека и никой не може да разбера от къде капе. Носача е омаслен, но отгоре маншони, рейка и маркучи, всичко е абсолютно сухо. Едиствено има много малка пукнатина на левия маншон, но пък не е омаслило. Всички майстови казват да карам така, защото при явно невидим теч, нямало смисъл да се дават 200 лева за рециклиране, а да карам докато стане по-сериозен проблема. Аз обаче съм малко маняк и искам всичко да е тип топ и искам да го отстраня. На място не вие вобще (сам на пълен, което е нормално но не го правя), а когато примерно карам леко, навия ляв или десен и само при подаване на газ, се чува леко виене.. Последния майсто каза, че това било от дефернциал на скорости, но на мен не ми се вярва и нямам никакво доверие на хората, докато сам не се убедя. Масло в скорорстите има и го проверих. Та последния майстор ме навива да сложа добавка за хъдравлично масло и да оправя теча. Знам, че Хонда иска само оригинално масло, но в моя случай ако действително все някога ще трябва да се сменя рейката, губя ли нещо? Може ли нещата да се влошат? 10 лева е добанката някъде, но ако закрепи проблема??? Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 4 Декември, 2012 Добавка не, можеш да си сипеш и червено хидравлично масло. Виж избърши я ако можеш и я проверявай ако се вижда от къде тече. Притегни и скобите.На мен последния път ми се спука маркуч, който играе ролята да шунтира охладителя. Колата просто няма такъв. Там е сложен маркуч, който просто цъфна като майска роза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #3 Отговорено 4 Декември, 2012 какво рециклиране,кви 5 левавсе пак тече от някаде и трябва да се проследи ,не е толкова сложно.Това,че теча е под носача не означава задължително,че над него някаде изтича.Провери старателно всички маркучи и съединения. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #4 Отговорено 9 Декември, 2012 Сори, че се намесвам в чуждата тема, ама ми стана интересно за шунтираното охлаждане на хидрравличната течност. И на моята кола е шунтирано с U образен маркуч, и се интересувам предпоставка ли е за проблеми? 2 години карам така и май нищо не се е случило още Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове