Jump to content
Pascualle

Акорда не иска да запали!

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Предварително се извинявам, ако има такава тема, а аз не съм успял да я намеря. Проблемът е следния: Имам Акорд 95 год. 2.3i. При завъртане ключа на контакт, всичко по таблото си свети и се чува (както е нормално) едно прецъкване на реле под волана, но като завъртя ключа да запаля, започва да върти стартера, държа около 10-15 сек., но не иска да запали. Дори започва да мирише на бензин от въртене. Проверих всички бушони под волана и тези под капака на двигателя, но всичко си е наред. Моля за съдействие от Ваша страна или, ако има някой от Русе, да ми препоръча майстор. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Предварително се извинявам, ако има такава тема, а аз не съм успял да я намеря. Проблемът е следния: Имам Акорд 95 год. 2.3i. При завъртане ключа на контакт, всичко по таблото си свети и се чува (както е нормално) едно прецъкване на реле под волана, но като завъртя ключа да запаля, започва да върти стартера, държа около 10-15 сек., но не иска да запали. Дори започва да мирише на бензин от въртене. Проверих всички бушони под волана и тези под капака на двигателя, но всичко си е наред. Моля за съдействие от Ваша страна или, ако има някой от Русе, да ми препоръча майстор. Благодаря предварително!

колега и аз имам същият акорд и същият проблем и си го оправих като смених бобината в делкото,там има бобина и комутатор които могат да бъдат проблем в твоя случай попитай електротехник да ги замери УСПЕХ !!! Редактирано от дани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза и колегата по горе, проблема ти се крие в делкото:

 

"...там има бобина и комутатор които могат да бъдат проблем.."

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги, ще погледна тия неща. Бях намерил из форума за същия проблем, свързан с главното реле. Извърших необходимите действия по презапояването за студените спойки, но проблема още го има. Ще погледна бубината и комутатора и ще пиша отново.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво стана с твоя проблем, намери ли причината ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, причината се оказа бобината. След смяната и всичко си дойде както трябва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...