Jump to content
honda_lv

Голям разход

Recommended Posts

Здравейте, тъй като 1 седмица вече колата ми е по майстори и имам нужда от няколко предположения на хора, които евентуално са си патили с подобен род проблеми. Карам Civic 1.5 d15b2 глава с пълна инжекция от b8 и компютър от z3. Има газова уредба, обикновенна с емулатор, не е инжекцион. Та в началото като карах колата даваше нормално около или по-малко от 10/100 разход градско, но след известно време установих че разхода е скочил рязко. Паралелно с това се появи и друг проблем, при спиране и гасене на колата от казанчето с течността се чува кипене. Попитах няколко човека, казаха че не е нормално. Нямам представа дали 2-те неща са свързани, засега единственото предположение което чух беше, че може термостата да не затваря докрай. Ходих на 2 места на газаджии, едните я качиха на компютър и я настроиха, другите затвориха още малко изпарителя и ми казаха, че всичко изглежда наред, изпарителя е на 1 година турски. Един майстор на газови преди малко започна да ми развива теории, че било нормално да харчи толкова, но аз въобще не съм съгласен, ако някой има някакви идей моля да сподели. Не изпуска изпарителя газ в течността, проверихме го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разко рязко, колко да е рязко? Ако е качила 2л си е нормално заради времето. Как я караш- ако е на късо не може да загрее. Това с бълбукането не е нормално. Направи си тест за антифриз в изгорелите газове. А за разхода- скоро да си сменявал създушен филтър- на обикновенната газова като не го смениш на 5хил и отива с около 1 литър нагоре. Сложи и още малко ако клапаните не са регулирани и с по-студеното време отиваш на 13/100 отмах. На мен д13ката лятото ми дава пернишко 8, зимата 9,2 газ средно. Ама града е малък и няма кога да стопли като хората. Това с нормално каране :) Давам ти го като пример. Тя и на бензин ако е заради студа си качва 1л :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с този изпарител толкова. Тъй като хондата ми е за ремонт карах BMW със същият изпарител и колата прегрява именно заради проблеми с изпарителя. Това с казанчето ми звучи като същият проблем а именно че или имаш въздух в казанчето или самият изпарител е сдал багажа. Тези изпарители според местните майстори издържат къде към 10000 км на БМВ-то след това имат един филтър който се скапва и започват да правят такива проблеми. При БМВ-то колата губеше обороти и гасне с този изпарител. Съвета ми е да видиш да си смениш изпарителя по-качествен струва към 200 лв. Също така провери радиатора за въздух вътре. Надявам се да съм ти бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рязко е, защото го качи на 16 в началото и след затваряне почти докрай на изпарителя го свали на 12-13. Не е и от времето, защото и в топлото време го даваше така разхода. И от задръствания не е, защото днес карахме 50 километра да видим колко ще допълним още и не сме попадали в такива. Изпарителя е точно на около 10000 километра, но не съм сигурен че в него е проблема, тъй като си направих тест да я карам на бензин и по същия начин след като спрях започна да ми кипи течността. Филтъра го проверихме, като нов е и е скоро сменян. Свещите са на 4000 километра и от тях не е. Не съм тествал само колко харчи на бензин, но ако трябва и това ще проверя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рязко е, защото го качи на 16 в началото и след затваряне почти докрай на изпарителя го свали на 12-13. Не е и от времето, защото и в топлото време го даваше така разхода. И от задръствания не е, защото днес карахме 50 километра да видим колко ще допълним още и не сме попадали в такива. Изпарителя е точно на около 10000 километра, но не съм сигурен че в него е проблема, тъй като си направих тест да я карам на бензин и по същия начин след като спрях започна да ми кипи течността. Филтъра го проверихме, като нов е и е скоро сменян. Свещите са на 4000 километра и от тях не е. Не съм тествал само колко харчи на бензин, но ако трябва и това ще проверя... Колата не прегрява, стрелката на температурата не се качва над средата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката на радиатора държи ли налягане?

Редактирано от spooner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя е точно на около 10000 километра, но не съм сигурен че в него е проблема, тъй като си направих тест да я карам на бензин и по същия начин след като спрях започна да ми кипи течността. Филтъра го проверихме, като нов е и е скоро сменян. Свещите са на 4000 километра и от тях не е. Не съм тествал само колко харчи на бензин, но ако трябва и това ще проверя...

И БМВ-то загрява течността и на бензин и на газ. Така че предполагам че има връзка си изпарителят. Все пак говорим за два различни автомобила като двигатели с един и същ изпарител правещи едни и същи неща. Като цяло най-просто казано влезнал е въздух в системата и на двете през изпарителят за това прави така с температурата на течността. Надявам се да съм ти бил полезен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, тъкмо отивам да говоря с майсторите и ще го видим :) Лошото е, че колата ми не качва температурата над средата никога, за това и подозренията бяха, че не прегрява ами изпуска повече налягане, отколкото трябва. Сега като дойде новата капачка ще видим...

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвета ми е да видиш да си смениш изпарителя по-качествен струва към 200 лв.

Сега мисля че Ловатото е около 90-100 лева а БРЦ към 120 кинта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дадоха ми няколко съвета, ще изчакам за начало новата капачка на радиатора да видим дали пак ще изхвърля антифриз, защото имам тънкото чувство, че 2-та проблема са тясно свързани :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...