Jump to content
oslepius

Прелюд 5 типтроник въпроси

Recommended Posts

Здравейте колеги, след 3 години без любимата ми Хонда пак съм на пазар за Прелюд, този път 5ген. H22харесъл съм си 2-3 и са все типтроник, а аз нямам опит с автоматиката.Карах 1 от избраните и останах с впечатлението, че автомата не се държи добре, усещаха се тласъци при смяната на предавкитена позиция Д3 сякаш по-малко от Д4.1. Нормално ли е да се усеща смяната на предавките и придърпването?2. каква е разликата на позициите Д3 и Д4?3. използвате ли ръчната смяна на предавките, удобна ли е?4. Типтроника има ли слаби места, какво може да се повреди?5. Скъпи ли са ремонтите?И един въпрос не за скоростната кутияНа две от колите воланите им не бяха центрирани, в спокойно състояние седяха навити на лявообяснението беше, че са им сменяни тапицериите - това нормално ама дали е въпрос само на некадърно монтиране на волана или може да се крие по сериозен проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типтроника е за спортно каране, по принцип се кара на D3 и D4 - разликата е, че на D3 си до 3-та скорост, може градско да си караш на D3, колата няма да превключва на 4-та скорост. Аз карам Прелюд автоматик(H22, какъвто ти търсиш), 97-ма година, тоест първите модели, за тях пише, че може да има проблеми със скоростите, затова е по-добре да вземеш по-нова кола откъм години, аз не съм имал проблем с автоматика, карам я от една година и не я ръчкам обаче, което сигурно има значение.

Аз лично си карам на D4 през повечето време, не ми се е налагало да използвам другите режими.

 

При мен също се усеща смяната на ниските предавки и придърпването, но не смятам, че е проблем.

 

За пари за ремонт не мога да кажа, но ако излезе сериозен ремонт на кутията има опция за смяна на автоматика с ръчни скорости. Публикувано изображение

За волана трябва да провериш, ако при шофиране няма проблем, вероятно е само калпаво монтиране, но когато решиш да го оправиш виж и да няма нещо необичайно и наистина да има проблеми.

Успех!

Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Ф20 с тая кутия :1. НЕ трябва да превключва на тласъци...2. Д3 - превключва 1ва до 3та, Д4 - до 4та3. Рядко го ползвам - какво да му е неудобно? Като караш автоматик и така те хваща мързела, че все по-малко ти се ръчка....4. ЕЖК (една жена казала), че кутията давала ядове на Х22 мотори. Иначе когато купувах колата Джонибой ми каза "Не съм виждал такава кола със счупени скорости" - може за Ф20 конкретно да е било...5. Не знам, ама не съм чувал за автоматици с евтини ремонти... 6. Търси си да не е с претапициран волан и от сорта простотии...Ако беше само това те щяха да са я направили..7. Щом ще е с Х22 гледай да е и с 4ВС..,Успех - колата е много яка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За волана м-у другото ако ще взимаш H22,той е малко по-различен от този на F20-волана е кожен със шевове,да не се объркаш,че е претапициран ;),но и да е претапициран,ако колата е добра това не трябва да те спира./> За автомата от други колеги знам,че на Ф20 е напълно безпроблемен,но на H22 му идват повечко конете и по-често дават фира,подобен проблем имат и Акорд купе 3.0 .Моя съвет е ако намериш ръчка,ръчка вземи,но ти си знаеш най-добре.Успех !

Редактирано от schnapps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...