georgivanov1 23 #1 Публикувано 11 Ноември, 2012 Здравейте колеги,решил съм да слагам чип на колата.Въпросът ми е кое е по надеждно,power box или пренастройка на централината.Става въпрос за cr-v дизел.Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2 Отговорено 11 Ноември, 2012 Powerbox-а е огромна грешка. Не слагай такива боклуци. Един единствен вариант бих ти препоръчал и той е пълен remap на ECU-то. Ако си с 2.2 дизела, обърни се към http://premiertuning.com/ Правиш Stage 1 (180кс), варианта със затваряне на EGR клапана. Колата ще почне да пуши повече след ремапа, напълно нормално е и не е признак за проблем. Другото е, че ако ти е износен съединителя, ще почне да приплъзва и то много при натискане до долу и ще трябва да го смениш. Ако приплъзва и не го смениш, ще разбиеш/счупиш маховика, а комплекта съединител с маховик са над 2 бона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #3 Отговорено 14 Ноември, 2012 Да попитам, при двигател дизел I-dtec 150к.с, подлежи ли на този ремап и ако може колко коня става колата. Доколкото знам същия двигател го има на акорда 180к.с. и усеща ли се разлика във вървенето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #4 Отговорено 16 Ноември, 2012 Никой ли не дава повече инфо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
babak 1 #5 Отговорено 30 Ноември, 2012 I-DTEC двигателя също подлежи на ремап но става доста по трудно. За i-ctdi ти трябва само един кабел и всичко става през diagnostic porta докато за i-dtec то изисква отваряне на самото ECU.Аз имам точно този stage 1 egr off remap от около година като преди това имах celtic stage 1 и не съм имал проблеми освен че смених съединителя (но това го очаквах и си го бях бюджетирал).За ремап на новия акорд трябва да отидеш на място. Може би прати е-мейл до info@premiertuning.com и питай дали имат някой дилър по близо до нас (иначе са в англия). Другият вариант е да се договориш с тях за file-only но пак трябва да отидеш някъде да ти отворят ecu-to и да го препрограмират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове