audioslave50 4 #1 Публикувано 5 Ноември, 2012 Здравейте, колеги.Имам следния проблем - закупих си акумулатор и при смяната му бензиновата помпа реши, че вече не й се работи и предполагам, че най-вероятно алармата реже тока към помпата. Моля, ако някой се е сблъсквал с този проблем, да сподели - дори и ако има идея от какво може да е. Аз лично ще започна от бушоните, пък дано се окаже нещо наистина малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonStarr 14 #2 Отговорено 5 Ноември, 2012 Колега, моя случай е следния - След страничен удар, колата спря да пали. Макар удара да беше отстрани в калника и вратата.В събота седнахме с баща ми да търсим от какво идва проблема. Първоначално мислехме, че не стига ток до свещите, но се оказа, че всъщност бензиновата помпа не иска да повдига когато дам на контакт. Махнахме задната седалка да видим какво става отзад все пак. Оказа се, че не стига ток до самата помпа. Продължихме с предната седалка и корите отстрани и таблото. Притесни ме нещо алармаджията да не е оплескал, но за мой късмет човека си беше свършил доста къдърно работата. Всички кабели си бяха наред, навсякъде другаде имаше ток, само до помпата не стигаше. Проверих бушони, релета, всичко беше ок. Та след 4-5ч лутане, разглабяне, мерене с мултицет и тест лампа, реших, че ще питам чичо google какво има да каже по въпроса (може би трябваше с него да започна). Написах "honda civic fuel pump problem" или нещо такова и наизлизаха някакви предложения из нета. Повечето хора обясняваха за някакво си главно реле зад жабката и реших да пробвам с това. Откачих жабката, видях въпросното реле, но не ми се струваше да има проблеми в него. В някакъв момент от другата (лявата) страна мернах някакво гумирано чудо, което се оказа бутон. Който явно е някаква защита, която се е включила при удара. Та след натискането на върпосния гумиран бутон зад жабката "елхата" светна.Най-забавното беше, че баща ми още със започването на работата каза "да знаеш, че това ще се окаже някоя голяма простотия". Та извинявай за дългия пост, но провери дали и при теб няма да има някое скътано бутонче или това главно реле не е проблем. Виждам, че си с 4g civic, при мен е на 6g, но знае ли човек, може да не са се променили нещата.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
audioslave50 4 #3 Отговорено 5 Ноември, 2012 Ще опитам този начин дано не са променили много но ще огледам какво става по таблото дано стане мерси за инфото колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 5 Ноември, 2012 Виждам, че си с 4g civic, при мен е на 6g, но знае ли човек, може да не са се променили нещата.Нямат такова нещо 4-ките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonStarr 14 #5 Отговорено 6 Ноември, 2012 Тогава вариант остава главното реле. Гледах схеми, че при него със сигурност има управление към бензиновата помпа поне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 6 Ноември, 2012 Почваш бушони,аларма щом има,тестване на помпата-директно захранване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
audioslave50 4 #7 Отговорено 6 Ноември, 2012 Е цялата тази игра на котка и мишка ще се свърши в събота защото се прибирам все по тъмно и няма смисъл. Благодаря за съветите ще се заровя здраво пък дано намеря какво е. После ще пиша какво е решението на проблема. Поздрави колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
audioslave50 4 #8 Отговорено 10 Ноември, 2012 Проблемът е решен,разбира се ,че беше нещо мизерно но все пак и дребните неща са способни да ти скапят седмицата. И разковничето беше лоша клема на минуса следователно малко ток към pgm-fi и да дребно но досадно. Колата вече си пали като нова все едно сме 1988г. в завода в Япония Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове