Jump to content
Guest CHIPSI

Колко км. след осн. ремонт ?

Recommended Posts

Guest CHIPSI

Сменени са сегментите (стандартни) и биелни лагери.Колко км. след това не е желателно да я юркам и евентуално някакви препоръки да ми дадете за по-добра разработка.Блока не е шлайфан.Мерси :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

1000км горе долу треа да е караш до 3000рпм е препоръчително де и другото да почнеш да е караш със пълна синтетика масло. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Освен това е задължително след около 1500 км. да си притеднеш главата,за да няма неприятни изненади!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Pyro

1000км горе долу треа да е караш до 3000рпм е препоръчително де и другото да почнеш да е караш със пълна синтетика масло. :P

И Когато я караш с пълна синтетика проверявай маслото от време на време защото хондите (специално сивик ) имат навика да горят пълната синтетика (заради бързооборотният си ДВГ) не по много ама все пак.И караш с пълна синтетика само до пълна разработка (ако не искаш да доливаш масло през една две седмици)т.е.

до към 1500км след това си мини пак на 10/40 полу-синтетика.

:P:D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Дръж я между 2000 и 3000 оборота и забрави за 5-та предавка в градски условия. Ако питаш мен я разходи на извън градско ( София-Варна и обратно) и си готов .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Аз съм на мнение различно от всички изказани до тук.Може би защото прочетох какво пише в този линк.Познавам хора които са разработвали по метода от линка и след това са отваряли двигателите.Сегментите не са били пропуснали грам масло и компресията им е била 14 атмосфери.Моят двигател го разработвах така,макар че имах проблем след сглобяването и един-два пъти го оставих да загрее преди да мога да го подкарам.Въпреки това после си го поръчквах и нямам проблеми засега.той е вече на 3100км,което не е много но ще видим.Направете си труда до прочетете тази статия защото има какво да се научи от нея:http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htmИ както МотоМен казва-никаква синтетика по време на разработването :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Аз съм на мнение различно от всички изказани до тук.Може би защото прочетох какво пише в този линк.Познавам хора които са разработвали по метода от линка и след това са отваряли двигателите.Сегментите не са били пропуснали грам масло и компресията им е била 14 атмосфери.Моят двигател го разработвах така,макар че имах проблем след сглобяването и един-два пъти го оставих да загрее преди да мога да го подкарам.Въпреки това после си го поръчквах и нямам проблеми засега.той е вече на 3100км,което не е много но ще видим.Направете си труда до прочетете тази статия защото има какво да се научи от нея:http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htmИ както МотоМен казва-никаква синтетика по време на разработването :P

A да те попитам , ти какво масло наля в двигателя си ??? И също така след изминатите 3000 км какъв е цвета на маслото ??? Аз по същия начин направих основен ремонт на двигателя и след смяна на ризи , сегменти , гумички , колата не е изминала може би и 100 км без яка ръчка , да не говорим , че имаше и състезание в Калояново :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

чел съм го това, и според мен единствената причина пича да пише във сайтовете и да се усмихва все още, е това, че съвременните двигатели и части ги правят с много малки допуски, всичко е супер точно, така че 'напасване' не им и трябва.тоя пич изглежда не е отварял хонда двигател на 300к++ км да види, че противно на неговите твърдения, хонинга на цилиндъра не пада първите 20 км а си стои. И изобщо идеята на хонинга не е да пили сегментите, а да задържа маслото по стената на цилиндъра, за да смазва челото на буталото.Безумия пълни ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Не сам съглсен с тебе един двигател на хонда здрав не си и помисля да куса пълната синтетикатва първо, второто палната синтетика е в пати много по добро масло от всякаква полусинтетика или минерални масла.Ако иска пича да си запази здрав двигателя далго време аз му препоръчвам да е кара само с пълна синтетика!Тва за пича дето вика да е кара с полусинтетика

Редактирано от beast

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

не само я куса, ами си я пийва пълната синтетика -- но вярно по-слабо от минералните и полуминералните масла. ако твоя двигател не хапва масълце, значи не го товариш достатъчно :rolleyes:така че само с пълна синтетика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Ми то моя двигател е нов немога да кажа бая сам го паржил даже не е и помислил да кусва масло ма другите колеги от Бс като Киро например със синия сивик двигателя му е на 200к км и грам масло неблизва и той е с пълна синтетика пък неговата флиза и в 8000рпм :) подобно е и на Иво с прелюда.Незнам ваще ко ги прайте че да горят масло :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

Не сам съглсен с тебе един двигател на хонда здрав не си и помисля да куса пълната синтетикатва първо, второто палната синтетика е в пати много по добро масло от всякаква полусинтетика или минерални масла.Ако иска пича да си запази здрав двигателя далго време аз му препоръчвам да е кара само с пълна синтетика!Тва за пича дето вика да е кара с полусинтетика

Изглежда моят скъп приятел е забравил да упомене че кара EW2, което е на 20 години и че не е сменял основни лагери а само биелни, та вапроса ми е за каква пална синтетика говорите въобще, да изтропа мотора на човека ли е крайната цел. Просто отговорете на въпроса му, и какви са тиа екстри да притегне главата след 1500км, това не е москвич, в сервиз манюел пише една стъпка от 60нм. Редактирано от BOGIE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

А как ще му истропа мотора от пълната синтетика ми е мноо чудно ма нема значение секи сам си решава как да си кара колата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Тино,моето масло нещо се еба щото го долях с бензин:rolleyes:бяхме дали накъсо една от дюзите ми(а тя е 550кубика) и малко му се вдигна нивото на маслото чак:PИначе беше и все още е горе-долу бистро.За собственика на новия сивик ще кажа че може спокойно да си я кара със пълна синтетика.Просто ние не караме нови коли и двигатели.Вярно,мойе на моя мотор всичко да съм сменил,но не съм го шлайфал защото не беше зле.Но не е бил и както е бил от завода;)сега вътре има 10В40 Мотул 6100.Не ми се дават повече пари за масло,пък и точно това масло съм го изпитал със стария двигател.Хонинга,адаш,наистина е за да задържа масло по цилиндъра,но едва ли само за това.Пък и той е направен с идята че след време се износва и моторът си работи и без него все пак.Но със сигурност може да оформи и лягането на сегментите под товар.А и вие говорите всички за някакви хонди на по 200 000-300 000 без ремонт,а я да ви попитам аз с какво масло е карана тази кола?едва ли е била със пълна синтетика.даже се съмнявам да е била и полу-синтетика.Аз имах акорд '85 който беше на 300 000км+ и не беше отварян,но познайте с какво масло се караше?Минерално разбира се.важно е просто да го сменяш когато трябва и няма да имаш проблеми.Не казвам че пълната синтетика е измама,но според мен не е подходяща за сработване на двигателя.А и това че съвременните двигатели се произвеждат с по-малки допуски и по-прецизно като цяло е само в полза за всички нас и доброто им сработване.Може би затова трябва да се внимава с какви допуски е двигателят който се разработва.едва ли на акорд като моя от едно време щеше да му хареса синтетика.Ако прочетете всичко в линка ще се убедите че човекът е отварял двигатели,макар и не само на Хонда и че едва ли всичко което пише е измислица.Знаете ли че бегачките по състезаниата си разработват пак подобно.понеце ресурсът им е малък и без това ,никой няма да си играе да сработва с хиляди км ако това може да стане веднага за 30-40км.колата се пали когато е готова за ръчкане и се почва:)след това сменят маслото и отиват на състезание.Цветан Илиев си сглоби Хондата през нощта преди състезанието и я изкара за няколко кръгчета само.нямаше проблеми и никога не е имал,а колата му не слиза под 7000 гарантирам ви.Но нека всеки си прави сметката сам.аз само ви пратих линка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Като му се сипе на 300 000+++ километра пълна синтетика и двигателя 100% ще отиде много бързо !!! Имайте предвди , че хлабините навсякъде са големи и тънко масло никога няма да се задържи или омасли по-добро от минерално !!! Също така не съм съгласен , че минералното масло , ще го харчи повече двигателя :rolleyes: Иво сещаш се телевизорчето ти , като му сипахме 15-40 минерално и заспа , двигателя се успокои , стана по-тих и конете които сам преспал на дали са повече от 2-3 коня :P За да се запази двигателя здрав дълго време от пълна синтетика минаваш на полу и ако там пак го хаби на минерално !!! Но това е метода да не похарчиш на нужните километри пари за ремонт на двигателя , за да продължи да го караш с пълна синтетика !!! Вярвайте ми , но двигател на Хонда не трябва да гори масло , гори ли го , занчи има нещо за смяна , защо след моя суап и ремонт хонделата ми не е и помирисала маслото ??? а не съм минал така нужните километри за разработване ??? На бившата ми тойотка на 170 000 км й сипахме минерално и на двигателя нищо не му стана и не усещам да му е зле ;) На шътъл-а ми като го купих 10-40 масло Репсол от София до Бургас го изхаби от горна черта на щеката до долна , след като му сипах 20-50 на 10 000 км слизаше с 2 мм някъде , а зор вярвайте ми виждаше , а като му сипах добавка на Лики Моли и тези 2мм изчезнаха , така не е правилно , но ако нямаш пари да вложиш в ремонт на двигателя , това е начина :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
:) караи си до 3000 оборота 1500 -2000 км и после -нормално а би трябвало да не гори масло колата ако е в добро състояние(направо като нова)или пък ако гори от макс до минимум на щеката е прието за нормално :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI

Двигателят е EW2,До сега съм минал към 500 км. , маслото ми след ремонта (10 W 40) беше малко под максимума , а сега е малко над средата (мръднало е малко).Знам , че подхарчва малко масълце , защото като запаля на студено - първите 30-40 секунди пуши и след това изчиства и започва да изважда през ауспуха само чиста пара и много вода.Защо е това пушене отначало и добър знак ли е многото вода ?.Дори и когато загрее пак отзад тече водица.Малко ми щракат клапаните(надявам се) , но дано това да се дължи на реглажче..... , защото са шлайфани и напасвани и ТЕ.Като мина още малко км. ще ги регулирам. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Добре е пичове ся значи колата за да почне да гори масло значи има некаф проблем я сегменти я нещо друго от което следва че нещо е заминало и иска да се смени нали така дали ще е пълна синтетика дали полу синтетика.От там ко прайте за да спре да го гори сипвате по дебело масло и като видите че не го гори значи сичко е 6 да ама не.Как на нашия колега Киро със сивик 5г 93г на 200 000км със пълна синтетика кастрол рс колата не го близва и грам и колата си я ръчка когато му скимне до 8000рпм незнам пичове за мен една кола тръгне ли да гори масло значи иска ремонт тва е .Некараме бмв-та дето производителя дава че може да гори масло.Хондата нетрябва да гори масло.Се едно мойта кола ся нова да почне да гори масло и да отида в сервиза да им кажа и те да ми кажат трябва да си сложиш полусинтетика за да спре да го гори :rolleyes: .Незнам за мен маслото е само пълна синтетика има най добри показатели най добре запазва двигателя тва е . :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lud fen

Двигателят е EW2,До сега съм минал към 500 км. , маслото ми след ремонта (10 W 40) беше малко под максимума , а сега е малко над средата (мръднало е малко).Знам , че подхарчва малко масълце , защото като запаля на студено - първите 30-40 секунди пуши и след това изчиства и започва да изважда през ауспуха само чиста пара и много вода.Защо е това пушене отначало и добър знак ли е многото вода ?.Дори и когато загрее пак отзад тече водица.Малко ми щракат клапаните(надявам се) , но дано това да се дължи на реглажче..... , защото са шлайфани и напасвани и ТЕ.Като мина още малко км. ще ги регулирам. :rolleyes:

ако не си сменял гумички на клапаните от това е пропушването на студен двигател а каква гарнитура сложи на главата -ако е клингиритова на 1500 км задължително притягане при студен мотор е доста често срещано чукането на клапани / и при мен/ като загрее обаче не се чуват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

beast ,когато колата работи се получава износване.това е неминуемо.след определено износване(специфично за всеки двигател по отделно) започва горенето на маслото.Всяка кола запалена ведъж след като е произведена е с вече "износен" до някаква степен двигател.това значи ли че трябва да се ремнтира за да се върне номиналния размер на частите вътре?Аз не мисля така.А на този Киро за който говориш незнам какъв му е двигателя,но не забравяй че повечето от нас,ако не почти всички,имаме коли които са били собственост на други неизвестни на нас собственици и чиито грижи за колите ни са определили в какво състояние най-вече ще ги заварим ние.Може Киро-вата кола да е случила на собственик просто,който да е бил по-грижовен от собствениците на нашите коли.това няма значение.Колите вече са при нас и ако започна да наливам пълна синтетика по 1,5-2 литра на 10 000км извинявай ама няма да стане.също не бих отворил и двигателя.Плюс това харченето на масло е нещо много субективно.и мойто мърда,но също така гледам че отдолу има течове въпреки смяната на де що има с оригинална хондова част.така че аз отпадам от състезанието за следене на нивото на маслото заради горенето му.Друго нещо което ще добавя е че разликата между минералното масло и синтетичното е начинът му на получаване,а не означава че минералното е пълен ташак и прецаква двигателя.Просто синтетичното се държи по-добре от минералното при висока температура,маже по-добре при тънък слой и така нататък.и може да бъде карано повече км защото е по-устойчиво на натоварването.всичко останало опира до вискозитетът.но синтетика трудно се намира с вискозитет 15 първо число примерно или ако се намери е скъпо.а за човек който не мародерства прекалено колата си и който ще го смени на време няма голям смисъл да купува синтетиката ако ме разбирате.Абе няма да се разберем скоро всичките накуп,затова всеки да преценява сам.Полу-синтетиката например според мен е добър компромис цена/качество.тая тема обаче се изроди много-все пак ставаше дума за някакво разработване май:rolleyes:аз съм за минерално масло в процеса на сработване заради цената и заради това че ше бъде изхвърлено на 50км веднъй и още веднъж на 2500км с вискозитет 15 първо число.след това зависи от хлабините и ЕГН-то на двигателя дали ще е полу-синтетика или пълна или каквото искате.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

beast ,когато колата работи се получава износване.това е неминуемо.след определено износване(специфично за всеки двигател по отделно) започва горенето на маслото.Всяка кола запалена ведъж след като е произведена е с вече "износен" до някаква степен двигател.това значи ли че трябва да се ремнтира за да се върне номиналния размер на частите вътре?Аз не мисля така.А на този Киро за който говориш незнам какъв му е двигателя,но не забравяй че повечето от нас,ако не почти всички,имаме коли които са били собственост на други неизвестни на нас собственици и чиито грижи за колите ни са определили в какво състояние най-вече ще ги заварим ние.Може Киро-вата кола да е случила на собственик просто,който да е бил по-грижовен от собствениците на нашите коли.това няма значение.Колите вече са при нас и ако започна да наливам пълна синтетика по 1,5-2 литра на 10 000км извинявай ама няма да стане.също не бих отворил и двигателя.Плюс това харченето на масло е нещо много субективно.и мойто мърда,но също така гледам че отдолу има течове въпреки смяната на де що има с оригинална хондова част.така че аз отпадам от състезанието за следене на нивото на маслото заради горенето му.Друго нещо което ще добавя е че разликата между минералното масло и синтетичното е начинът му на получаване,а не означава че минералното е пълен ташак и прецаква двигателя.Просто синтетичното се държи по-добре от минералното при висока температура,маже по-добре при тънък слой и така нататък.и може да бъде карано повече км защото е по-устойчиво на натоварването.всичко останало опира до вискозитетът.но синтетика трудно се намира с вискозитет 15 първо число примерно или ако се намери е скъпо.а за човек който не мародерства прекалено колата си и който ще го смени на време няма голям смисъл да купува синтетиката ако ме разбирате.Абе няма да се разберем скоро всичките накуп,затова всеки да преценява сам.Полу-синтетиката например според мен е добър компромис цена/качество.тая тема обаче се изроди много-все пак ставаше дума за някакво разработване май:rolleyes:аз съм за минерално масло в процеса на сработване заради цената и заради това че ше бъде изхвърлено на 50км веднъй и още веднъж на 2500км с вискозитет 15 първо число.след това зависи от хлабините и ЕГН-то на двигателя дали ще е полу-синтетика или пълна или каквото искате.Успех

виждам 4е стана дума и за мен ами да кажа колата е с масло 0-40w castrolи от момента от както я имам до сега нямам проблеми сс (разхода на масло така да го нарека)сивик 1.6 едновалов витек д16з7(даже като ходихме в ямбол(на сбирката) и се пускахме на пистата Сливен да сравним колите някои колеги дадоха савет да проверя маслото да видя дали няма загуби(при тях е имало)при мен не(преди да трагнем някои се запасяваха с масло за изпът)но това зависи от подражка на автомобила и от много др-ги фактори и може би наи ве4е фактора предния собственик:)но стига толкова за моята кола тя в слу4ая не е важна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

A,Киро,за тоб ли е ставало дума:rolleyes:Аз си мисля че за някой с има Киро който не пише тук-извинявай.Синтетиката е хубаво нещо,не ме разбирайте погрешно.Но на лейка като моята която дори и като и направиш ремонт пак тече......няма да й купя масло по 20+лв литъра и да го сипя на улицата:)и на 10В40 е доволна;)Пък и не й пречи да влиза в 8000+ оборота,вече го пробвам това доста често:PПонеже имам един познат, който наричам пенсионер по една или друга причина,но е на 40+ години ще ви разкажа за неговия богат опит с маслата и лади-те;)не се смейте,то това е имало тогава да се кара,но също толкова ограничен е бил изборът на масло.не е имало друго освен Диона и Диона супер сигурно.както и да е,човекът имал лада 1200 и не я щадил много-много.колата я продал на 200 000км(пак повтарям това е лада)без да има каквито и да е проблеми с двигателя.обаче пенсионерът сипвал маслото и го карал само 3000км.след това го изхварлял и сипвал ново и така още 3000км.което доказва че и най-шибаното масло което е абсолютно лишено от каквито и да било добавки вътре сигурно ако се сменя често ви пази двигателя.или казано друго яче-двигателят ви ще издържи "без значение" какво масло му сипвате( едва ли не ) стига да го сменяте достатъчно често.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колега beast , това което казвах е , че повечето така правят , за да не поправят двигателя , за да не се бръкнат да сменят някоя част в двигателя , за това сипват по-гъсто масло , за да не доливат на 3-4000 км :) и казах , че за мен това не е правилно !!! Това което казва колегата по-горе си е самата истина , сменяйте по-често маслото и това е ( говоря за по-стари двигатели , на повечко километри :) ) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI

Сменил съм и гумичките.Не знам защо пуши првите 30-40 сек. като запаля.Някои ми казват , че това ще спре като мина 1000-2000 км. т.е. като улегнат сегментите. Дано да е така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

А как ще му истропа мотора от пълната синтетика ми е мноо чудно ма нема значение секи сам си решава как да си кара колата !

Когато отвори6 мотор на 20 години и види6 че биелните лагери са почти на злато, ще се сетиш сам че и основните не са в отлично състояние и също факта че колата на човека е на 20г тогава технологиите и допуските са съвсем други от дне6ните, пък и масла с този вискозитет не са се ползвали масово поради по-горе изброените причини и тн. и тн. и тн. та ето по този повод не трябва да се слага тънко масло на дърта баба няма значение дали е синтетика или не а както знаем в бг синтетиката е само с много тънък вискозитет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Добре де, аз като си сложих пълна синтетика (100 000 предполагаеми) нещо лошо ли направих.Разхода на гориво на градско видимо намаля (поне 0.5/100).Но май ще трябва да взема все пак да проверя нивото.Пък и гуруто нищо не каза, освен, че не бил виждал някой да слага пълна синтетика на такъв двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Нищо лошо не си направил карай си и си пей ако не го гори си идеален :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI

Мерси за отговорите , но все пак някой може ли да каже нещо за тази толкова много вода която ми излиза през ауспуха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Еми тва конденз и би трябвало само докато е студена да фарля вода :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI

Еми тва конденз и би трябвало само докато е студена да фарля вода :)

И студена и топла се си фърля вода и то много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

Еми тва конденз и би трябвало само докато е студена да фарля вода :)

И студена и топла се си фърля вода и то много
ако караш колата на къси разтояния е нормално да ти се напълни последното гърне с конденс и като запалиш да хвърля вода като някоя спукана водоноска ;) а ако караш и на гас .... още повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI

Еми тва конденз и би трябвало само докато е студена да фарля вода :(

И студена и топла се си фърля вода и то много
ако караш колата на къси разтояния е нормално да ти се напълни последното гърне с конденс и като запалиш да хвърля вода като някоя спукана водоноска :( а ако караш и на гас .... още повече
На газ я карам и на къси и на дълги разстояния , като спра и я погледам малко отзад започва да изтича бистра водица.Пробил съм си гърнето накрая преди ръба с малка дъпчица за да изтича водата и да не се задържа в него.И от дупката и от тръбата продължава да тече яко :( чак ми става смешно понякога.Вече съм минал към 1000 км. след ремонта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

няма кво да се претисняваш ,конденс е.само от време на време си обирай бозата която се е образувала по капачката и щеката за маслото .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Подобен конденз и събиране на вода се отстранява с масово мазане в лютеницата :( по едно на ден и ти стига да я продухаш :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI

Подобен конденз и събиране на вода се отстранява с масово мазане в лютеницата :( по едно на ден и ти стига да я продухаш :(

:( хе хееее........ мерси. Надявам се да е наред всичко.Вече нямам търпение да я изръчкам ама ще мина още 1000-2000 км. и тогава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest the_crow

Нямах време да чета цялата тема за това ще кажа само това че няма кола която да не гори масло, а причините са 2:1. Хонинга задържа маслото по стените на цилиндъра като пречи на масления сегмент да събере всичкото масло в картера, от което следва че когато буталото тръгне нагоре част от това масло отива в горивната каметра и изгаря ( не говоря за някакви колосални количаства масло :) )2. На старите двигатели цилиндъра вече не е цилиндър, а е станал леко елипсовиден( а може и да има ръб да си носиш двигателя което при хонда е рядко срещано явление:) ), при този вариат отново масления сегмент не може да събере всичкото масло от стените на цилиндъра. Причината е че просто сегментите които слагате са кръгли а цилиндъра е елипсовиден ( тук става въпрос само за смяна на сегменти на старите бутала )П.П Идеята на хонинга е да задържа маслото по стените на цилиндара за да може след като буталото поеме своя път нагоре да не трие на сухо :) Дано да съм бил полезен най-накрая и аз с нещо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да повдигна една стара тема !Изчетох я цялата ,търсих и по други теми ама не намерих това което търся и за което се пита в тази тема. Тука доста се е отклонила за масло и пак масло :bow:Видях линка който Prelude е пуснал за бързото разработване, ама предпочитам бавното и сигурно :}А скоро ми предстой разбработване и искам да знам ,да не стават грешки ,че много пари ми струват.Четох и в други форуми и до сега разбрах ,че първите 2000-2500км нежно до 3000об. ,след това смяна на маслото и пак нежно до 4500об. следващите 7000км и пак смяна на маслото и после вече може да се по изпотява повечко мотора.;) Нещо да съм пропуснал ?

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пропуснал си :thumbs1: бая работи. примерно да прочетеш внимателно линка на колегата. като се вгледаш по-внимателно в това което пише, ще ти стане ясно че това всъщност не е "бързо разработване". теорията на тоя мотомен е че двигателя трябва да се изпъва през първите 40-тина километра от разработването, като това е хубаво да става с рязки ускорения и резки двигателни спирачки. след което сменяш маслото (което е минерално). после слагаш пак минерално и караш ОЩЕ 1000 мили докато остатъчните 20% от уплътняването на сегментите не завършат. тогава вече наливаш синтетиката и почваш да бичиш лютеницата. значи става дума за две смени на масло и грубо около 1000 мили каране преди "разработването" да приключи. не че казвам че тоя метод е правилен или нещо подобно, просто като видях че си написал "бързо разработване" и ми стана ясно че изобщо не си вникнал в написаното там. иначе и на мен ми предстои разработване и има някаква логика в тоя метод, ама то докато не се пробва, няма как да се разбере.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих щуро 10/ 40 , карах до 2500 оборота 1000 км, смених го със свястна полусинтетика погалих я още 3000 км и сега вече гааааз... абе в тоя ред на мисли да попитам след смяна на сигменти и биелни лагери нормално ли е за 6000 км да ми лапне 300-400 грама масълце?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...