Plamen_ni 0 #1 Публикувано 31 Октомври, 2012 (Редактирано) Искам да взема ръчна лебедка за ЦРВ-то, понеже електрическите са скъпи и трябва да се подсилва отпред колата. Миналата седмица на язовир "Искър" трудно излезнахме от един много лош наклон с уникални дупки. На едно място предна лява гума се въртеше на няколко сантиметра над земята, а задна дясна се въртеше във въздуха. С няколко маневри се оправихме. Замериса доста на гуми и съединител, но колата излезе без бутане. Все пак искам да си взема лебедка и да бъде ръчна. Дайте съвет дали е удачно ръчен вариант за нашите коли. Гредах в интернет тази - пише 4 тона за 63 лв. Стават ли въобще ръчните лебедки за коли.http://www.lincos.bg...-4-tona-trk8041 http://forum.fishing-mania.com/gallery/image.php?album_id=3&image_id=57378 Редактирано 31 Октомври, 2012 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #2 Отговорено 31 Октомври, 2012 Прочетох две теми в Оффроуд форума и май ръчните лебедки не вършат кой знае каква работа. Въпреки това ако някой знае подходяща нека сподели, ще бъда благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #3 Отговорено 31 Октомври, 2012 (Редактирано) Явно не си ползвал лебедка.Първо ръчните лебедки вършат чудесна работа ,ама за осигуряване на колата срещу падане.Странично вързвам джипката..не Хондата,когато проблема е на отвесен наклон ,пропаст,ров,скала.За целта се ползва подсилено място на средната колонка.Там имам ролбар,ама не от красивите -яка тръба заварена към подсилващите тръби отстрани.Идеята е каквото и да правиш-да копаш,буташ,дърпаш да се ограничи страничното плъзгане.За дърпане ел лебедка,60 м въже и полиспас.Тежестта на Хондата ще стане 10 тона като залепне по корем в калта.Тия тегла са ориентир само.Дефакто се окопава пред хлътналата гума,подлагат се дървета,дъски,камъни.Лебедката е безполезна ако не подготвиш терена.Помага само верижен трактор и Унимог...П.П и тоя който дърпа трябва да е специалист иначе колата се къса на две.. Редактирано 31 Октомври, 2012 от Markony 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове