Player101 383 #1 Публикувано 28 Октомври, 2012 Сменена е спирачната помпа от 7/8 на 15/16, заедно със сервото на помпата 15/16. Нищо друго не е пипано. След смяната педала е много твърд и почти няма празен ход.Въпрос: така ли е по принцип, нещо не правим като хората или трябва да се смени още нещо(регулатор сп. усилие)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 28 Октомври, 2012 А поне спирали ? Твърд меже и да е от сервото какво наложи неговата смяна? И те си имат номера кое с кои номер беше?15/16 мисля е с 230W Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 28 Октомври, 2012 Сменена е спирачната помпа от 7/8 на 15/16, заедно със сервото на помпата 15/16. Нищо друго не е пипано. След смяната педала е много твърд и почти няма празен ход.Въпрос: така ли е по принцип, нещо не правим като хората или трябва да се смени още нещо(регулатор сп. усилие)? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74152&st=0&p=1057282170&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057282170 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #4 Отговорено 29 Октомври, 2012 За спирането спира, Фен, смяната е подготовка за дискове отзад. Не е на моята кола, на ITI е. Качих се, натиснах педала, стои одървен като напомпан съединител при обезвъздушаване. И мен ме съмнява сервото да е... иначе благодарско за отговорите и на двамата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове