Jump to content
Player101

D15B2 смяна спирачна помпа

Recommended Posts

Сменена е спирачната помпа от 7/8 на 15/16, заедно със сервото на помпата 15/16. Нищо друго не е пипано. След смяната педала е много твърд и почти няма празен ход.Въпрос: така ли е по принцип, нещо не правим като хората или трябва да се смени още нещо(регулатор сп. усилие)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А поне спирали ? Твърд меже и да е от сервото какво наложи неговата смяна? И те си имат номера кое с кои номер беше?15/16 мисля е с 230W

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменена е спирачната помпа от 7/8 на 15/16, заедно със сервото на помпата 15/16. Нищо друго не е пипано. След смяната педала е много твърд и почти няма празен ход.Въпрос: така ли е по принцип, нещо не правим като хората или трябва да се смени още нещо(регулатор сп. усилие)?

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74152&st=0&p=1057282170&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057282170

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За спирането спира, Фен, смяната е подготовка за дискове отзад. Не е на моята кола, на ITI е. Качих се, натиснах педала, стои одървен като напомпан съединител при обезвъздушаване. И мен ме съмнява сервото да е... иначе благодарско за отговорите и на двамата :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...