PARADOX_sf 126 #1 Публикувано 25 Октомври, 2012 Здравейте!Искам да ви попитам за фабричният грунд който Хонда ползват, цветът му е зеленикав и е изключително устойчив на механични повреди и корозия. Пробвал съм какви ли не варианти, но нещо с подобни качества не съм откривал. В момента работя с Дюпонд - 2 компонентен, епоксиден, но въпреки всичко качествата му значително отстъпват на фабричния. Някой има ли идея какъв е фабричният грунд на Хонда или поне нещо с близки или по-добри качества ще съм много благодарен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #2 Отговорено 25 Октомври, 2012 По заинтересувай се за Глазорит Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #3 Отговорено 25 Октомври, 2012 За кой грунд става въпрос?Под колата или под боята?Иначе не се сещам за по-добро от 3М... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #4 Отговорено 25 Октомври, 2012 Всички ламарини независимо къде са, са обработени с този грунд първоначално. Имам чувството че завареното и частично сглобеното шаси е топнато в него и след това са го пръскали, мазали и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spooner 11 #5 Отговорено 26 Октомври, 2012 едвали може да се намери същото качество, но пробвай с Вюрт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #6 Отговорено 28 Октомври, 2012 Други идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tunyo 3 #7 Отговорено 28 Октомври, 2012 Колега, и аз като теб си мисля че купето е потопено (в буквалния смисъл) в този грунд а да откриеш марката или рецептата на грунда ми се струва . . . . невъзможно. Моят съвет е да опиташ с цинков грунд. Казват му още студено поцинковане. НО трябва да внимаваш много ако го пръскаш понеже е с много голяма плътност и може да си прецакаш пистолета. Преобразувателя за ръжда също помага но по-добре прочети каква е активната съставка вътре и търси направо нея.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #8 Отговорено 15 Ноември, 2012 Това зеленикавото под боята изобщо не е грунд...Като цяло някой тръгна в правилната посока, че купето се потапя във вана... Във ваната има химически коктейл главно Цинк и разни други. Пуска се ток с определено напрежение, при което химикалите във ваната полепват по купето и се образува тоя слой, който е антикорозионната защита на купето фактически и върху него може да се боядисва директно. Викат му "галванизация" на цялата процедура. Ако не ме лъже паметта, Хонда е първият японски производител, който вкарва тая технология в серийното си производство, ама може и да бъркам за това. Иначе и аз залагам на Вюрт преобразувател за ръжда, доказан ми е вече в действие. Като изсъхне може да се боядисва върху него или да се шлайфа първо, ако е нужно. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове