timeshift 0 #1 Публикувано 20 Октомври, 2012 Здравейте колеги, проблемът ми се случи докато пътувах извън градско. Както си карах и изведнъж колата започна да губи мощност и трябваше от 5 предавка да превклювам на по ниска и така карах известно време на 3та 50тина км, докато колата съвсем не огасна. На таблото още от начало светна енджин чек малко по-късно светна и лампата за подгревните свещи. Обадих се на мобилен сервиз, от където направиха една бърза диагностика и казаха, че е датчик на колянов вал или на разпределителен - изчистиха грешката и ме оставиха по живо по здраво . Закарах я до местния сервиз и човека го смени като каза, че датчика за коляновия вал и за разпределителния е един и същ. Прблема си остана и сега не знам какво да правя. Колата гасне по време на движение след известно време след като поизстине двигателя пали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #2 Отговорено 20 Октомври, 2012 (Редактирано) а дали е сменил датчика, който трябва? Колеги бяха споменали, че струвал около 200лв. оригинален, а от Опел 2,0 дти бил същият (разликата е само в дължината на кабела и цената доста по-ниска). Намерих го - мнение #550 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&st=555 Редактирано 20 Октомври, 2012 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
timeshift 0 #3 Отговорено 21 Октомври, 2012 Ами да ... даже датчика, който е сложил е такъв от опел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 21 Октомври, 2012 Датчика на коляновия вал няма нищо общо с този на разпределителния 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jabara 1 #5 Отговорено 15 Февруари, 2013 Датчика на коляновия вал няма нищо общо с този на разпределителнияДа, възможно е да е от датчиците, но при мен се проявяваше само при палене. Друг проблем, който може да е предизвикал гасненето е недостатъчно налягане в common rail системата. При мен прочетоха тази грешка, оказа се, че се предизвиква от ниските температури и ако в горивото няма добавка , явно замръзва някъде на "тънко място" и за това замръзва, макар че си карал колата 3-4 километра без проблем. При мен се получи така , каране 3-4 километра и после загасва в движение. След като купих добавка за горивото не съм имал този проблем и при още по-ниски темтератури. Пробвай дано се получи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове