Jump to content
brum

Не пали и не свети лампата на чека при даване на контакт

Recommended Posts

колата е хонда акорд 94 ти набор Ф20Z1 двигател - колата не пали - върти си нормално , няма ток до делкото и бензиновата помпа - колата е седяла 4 дена без акомулатор. някакви идеиии?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел имаше същия проблем с Пежото му,оказа се,че се е задействала някаква защита при удар която спира тока на бензиновата помпа.Погледни в двигателния отсег дали имаш краш бутон (не съм сигурен дали Хонда имат такъв,но за това се сещам в момента).Също погледни и бушоните при двигателя

Редактирано от demon89

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички бушони са здрави даже и тези в купето :blink::blink::blink::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е хонда акорд 94 ти набор Ф20Z1 двигател - колата не пали - върти си нормално , няма ток до делкото и бензиновата помпа - колата е седяла 4 дена без акомулатор. някакви идеиии?????

 

И 3г. да стои, няма проблем.

Освен шлайфането на главата друго има ли?

Вижте главното реле как е със студените спойки и дали не сте забравили някой кабел!

demon89, има защита при удар, но не е в двигателния отсек, а зад "музикалната кутия" - гледаш отляво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има защита при удар, представлява голяма гумена тапа върху цилиндричен датчик пластмасов с височина 2-3 сантиметра - гумата може да е черна или червена - вътре има една съчма която при удар подскача, прави контакт и ти спира горивото !

Натискаш гумената тапа на доло - голяма е колкото железе лев, при някои коли стои при двигателя при други някъде под таблото или жабката .

За по сигурно след натискане на гуменото топче си откачи за 10 минути и акобулатора - хонда така се ресетна цялата система Публикувано изображение

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колеги днеска ще пробваме тази неща. за шлайфането на главата мисля че няма проблем защото гарнитурата е 5 пластова, а за кабели вчера колата я обърнах надолу с главата всичко е закачено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колеги за всичко - колата запали просто вината е в мен не съм закачил една маса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...