Jump to content
Ghost_MC

Смяна на двигател

Recommended Posts

Здравейте колеги.....Съжалявам ако вече има такава тема,но не успях да намеря точната информация която търся с търсачката.Проблема е следния:Карам Сивик купе д15б7,но от известно време почна да ми гори по 3-4 литра масло на 10 000км .Пробвах с още 2-3 вида масло все същото( с малка разлика 200-300мл.).Също имам Сивик хеч д15б2,но не я карам тъй като катастрофирах с нея и не ми изпънаха купето както трябва(тече вода от всякъде :) ).Д15Б2-ката преди беше супер,грам масло не бараше,върви много по-добре от този д15б7 които ми е на купето в момента.Мисълта ми е следната.... Вместо да давам 200+ лв. за ремонт на Д15Б7 няма ли да е по-добре да го сменя с д15б2(около 150 лв ми искат за смяната) които ми е перфектен.Някъде бях чел ако не се лъжа че рамите,които започват с "J" са япоска сглобка,а другите английска и лично аз си мисля че затова д15б2 ми върви доста по-добре от другия който започва с различна буква.И другия въпрос ми е.... Ако реша да сменям двигателя само него ли трябва да взема от хеч-а или и делко,скоростна кутия т.н.Благодаря ви предварително!!! Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай цялата б2ка и ползваи цялата останала периферия на б7цата.

 

...Вместо да давам 200+ лв. за ремонт .... тва е само за майстора ако ти е приятел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...