Jump to content
baciko

Хонда акорд 8 мнения

Recommended Posts

Здравеите колеги!От известно време се заглеждам за друга кола, която да заеме мястото на пасата ми.Колебая се между Aкорд 8 I DTEC автоматик, Ауди А4 Б8 2.0 тди автоматик и Шкода РС 2.0 тди пак автоматик.Моля кажете си и вие мненията за тези автомобили,на мен наи много ми харесва Акорда,но моля някои които е собственик на такъв да пише как е,скоростната кутия здрава ли е,гледам,че за други хонди има оплакване от скоростните кутии.Общо взето кои каквито мнения има да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безспорно Акорда е много по-надежден от Audi-то или Шкодата. Honda имат един единствен дизел, но той няма нищо общо с дизелите на другите автомобили - тих, пъргав и много икономичен. Колата е изпипана, автоматика работи прекрасно и като всяка Хонда е направена да изкарва дълго. Най-вече защото в Акорда имаш само 3 двигателя (2.0 бензин, 2.2 дизел, 2.4 бензин) и съответно по един автоматик и една ръчна кутия, като всеки вариант е изтестван и се знае, че работи надеждно и прекрасно. А при другите марки често имаш 10 различни варианта кутии и двигатели, но да не стават за чеп за зеле.Казвам тези неща, като човек който когато купуваше кола преди около 2 години и половина, караше Passat като теб и тества Audi A4/A6, Passat, Mercedes C, всичките около 2003та-2004та година. Седнах в Хондата и разбрах, че това е колата за мен. От немските коли мога само дизела на BMW да кажа, че е хубав, но уви в България е трудно да намериш запазен немски дизел - има прекалено много съсипани от каране, каквито вкарват, пудрят, въртят километражи и продават.Но за да не прозвуча предубеден, понеже се съмнявам, че в Audi или Шкода форума ще те посъветват да си вземеш Honda - покарай и трите, коли, които си харесал. Шкодата според мен не е в класа на A4/Accord, но пробвай ги, виж ги отвътре, виж детайлите как са изпипани и сам прецени :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безспорно Акорда е много по-надежден от Audi-то или Шкодата. Honda имат един единствен дизел, но той няма нищо общо с дизелите на другите автомобили - тих, пъргав и много икономичен. Колата е изпипана, автоматика работи прекрасно и като всяка Хонда е направена да изкарва дълго. Най-вече защото в Акорда имаш само 3 двигателя (2.0 бензин, 2.2 дизел, 2.4 бензин) и съответно по един автоматик и една ръчна кутия, като всеки вариант е изтестван и се знае, че работи надеждно и прекрасно. А при другите марки често имаш 10 различни варианта кутии и двигатели, но да не стават за чеп за зеле.Казвам тези неща, като човек който когато купуваше кола преди около 2 години и половина, караше Passat като теб и тества Audi A4/A6, Passat, Mercedes C, всичките около 2003та-2004та година. Седнах в Хондата и разбрах, че това е колата за мен. От немските коли мога само дизела на BMW да кажа, че е хубав, но уви в България е трудно да намериш запазен немски дизел - има прекалено много съсипани от каране, каквито вкарват, пудрят, въртят километражи и продават.Но за да не прозвуча предубеден, понеже се съмнявам, че в Audi или Шкода форума ще те посъветват да си вземеш Honda - покарай и трите, коли, които си харесал. Шкодата според мен не е в класа на A4/Accord, но пробвай ги, виж ги отвътре, виж детайлите как са изпипани и сам прецени :)

Благодаря ти колега за отговора! Явно колата ще е Акорд 2.2 I DTEC автоматик.Вярвам в Хонда,че ще е здрава кола и няма да се разваля така лесно нито пък кутията да и стане нещо,ако не са и навъртяни милиони километри! Ще мога да си позволя да е на 100000 км колата долу горе,понеже са скъпи колите много където живея и мисля да я карам около 5 години до 250000 км да речем.моя пасат е на 300000 нямам никакви проблеми още,не бих вярвал,че и на Хондата ще и стане нещо за тези километри.Нека всеки които знае за тази хонда да пише колеги,ще се радвам много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, Хондата като цяла няма слаби места, но има няколко скъпи консуматива, които важат за всички модерни дизели с висок въртящ момент.- Първо, двигателя е с верига, която на около 200 000км започва да подрънква и трябва да се смени (ангренажна верига). Цената при i-CTDi двигателя е 1100лв със смяната общо (еквивалента на 400 евро можеш да я намериш и в ebay където и да живееш, смяната е 300лв у нас, при теб не знам). Сменя се веднъж на 200 хиляди. DTEC е реално обновен i-CTDi, трябва да провериш дали при него този "проблем" не е решен - да кажем при бензините също има верига, но никой никога не е сменял, не започва да трака, да се разхлабва, не подлежи на смяна, което е хубаво. Но нямаш смени на ангренажни ремъци за компенсация.- Имаш демпферна система за маховик и съединител. Зависимост от карането, съединителя се износва за около 200 000км. Цената му поне при i-CTDi е приблизително 600-700лв. Много е важно да смениш съединителя преди маховика да се е разбил - тоест ако почне да приплъзва съединителя при рязко натискане на педала - сменяй веднага съединителя, защото маховика е още над 1000лв. Смяната при теб не знам колко е. Сега, това важи за ръчните скорости, предполагам при автоматика е по-трудно да износиш съединителя, но пак се износва - питай как стои въпроса там. Всички нови дизели идват с демпферни системи - поне за VAG 2.0TDI (2005+) и BMW 2003+ съм 100% сигурен и цените са същите.Други забележки при DTEC-а няма. Чувал съм, че има ядове с филтъра за частици, което важи при всички такива DPF системи. В крайна сметка можеш да го махнеш ако се вговняса. И без това никой не ти гледа изгорелите газове - колкото по-нова и съответно екологична ти е колата, толкова по-голям ти е данъка в наща държава, така че на мен не би ми пукало да го разкарам, нищо не губиш :)Много е вероятно и тези две точки да са решени при тази Хонда, като цяло вземи запазен екземпляр със сервизни документи и 300к км няма да му дойдат много. Мойта е със въпросния i-CTDi, на 240 хиляди реални и съм сменял освен горните неща, предимно окачване - тампони тук таме, както и задни носачи и амортесьори, което стана заради уникалните ни пътища и малаумието ми да карам в дъждовно време нощем, където дупките са замаскирани. Но знаеш как е - такива разходи и на нов автомобил могат да ти излезнат, стига да не вземеш 2.5 тона джип.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, Хондата като цяла няма слаби места, но има няколко скъпи консуматива, които важат за всички модерни дизели с висок въртящ момент.- Първо, двигателя е с верига, която на около 200 000км започва да подрънква и трябва да се смени (ангренажна верига). Цената при i-CTDi двигателя е 1100лв със смяната общо (еквивалента на 400 евро можеш да я намериш и в ebay където и да живееш, смяната е 300лв у нас, при теб не знам). Сменя се веднъж на 200 хиляди. DTEC е реално обновен i-CTDi, трябва да провериш дали при него този "проблем" не е решен - да кажем при бензините също има верига, но никой никога не е сменял, не започва да трака, да се разхлабва, не подлежи на смяна, което е хубаво. Но нямаш смени на ангренажни ремъци за компенсация.- Имаш демпферна система за маховик и съединител. Зависимост от карането, съединителя се износва за около 200 000км. Цената му поне при i-CTDi е приблизително 600-700лв. Много е важно да смениш съединителя преди маховика да се е разбил - тоест ако почне да приплъзва съединителя при рязко натискане на педала - сменяй веднага съединителя, защото маховика е още над 1000лв. Смяната при теб не знам колко е. Сега, това важи за ръчните скорости, предполагам при автоматика е по-трудно да износиш съединителя, но пак се износва - питай как стои въпроса там. Всички нови дизели идват с демпферни системи - поне за VAG 2.0TDI (2005+) и BMW 2003+ съм 100% сигурен и цените са същите.Други забележки при DTEC-а няма. Чувал съм, че има ядове с филтъра за частици, което важи при всички такива DPF системи. В крайна сметка можеш да го махнеш ако се вговняса. И без това никой не ти гледа изгорелите газове - колкото по-нова и съответно екологична ти е колата, толкова по-голям ти е данъка в наща държава, така че на мен не би ми пукало да го разкарам, нищо не губиш :)Много е вероятно и тези две точки да са решени при тази Хонда, като цяло вземи запазен екземпляр със сервизни документи и 300к км няма да му дойдат много. Мойта е със въпросния i-CTDi, на 240 хиляди реални и съм сменял освен горните неща, предимно окачване - тампони тук таме, както и задни носачи и амортесьори, което стана заради уникалните ни пътища и малаумието ми да карам в дъждовно време нощем, където дупките са замаскирани. Но знаеш как е - такива разходи и на нов автомобил могат да ти излезнат, стига да не вземеш 2.5 тона джип.

Благдаря ти колега за отговорите.Да се надявам скоро да излезе някоя на прилична цена и добре обслужена и сигурно и аз ще съм собственик вече на Японка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...