EvilSprit 0 #1 Публикувано 30 Септември, 2012 Колеги имам Civic 6 генерация 1.6 V-tec 125 коня само, че не винаги тръгва витека къде може да е проблема някакви насоки къде да търся или къде мога да потърся помощ за този проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #2 Отговорено 30 Септември, 2012 (Редактирано) На 1-во време да провериш кабелите Буксата ... Редактирано 30 Септември, 2012 от ObiChLiFk0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 30 Септември, 2012 Колеги имам Civic 6 генерация 1.6 V-tec 125 коня само, че не винаги тръгва витека къде може да е проблема някакви насоки къде да търся или къде мога да потърся помощ за този проблем? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=75757&st=0&p=1057290657&hl="%D0%A0%D0%86%D0%A1%E2%80%9A%D0%A0%C2%B5%D0%A0%D1%94"&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057290657 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko vtec 38 #4 Отговорено 30 Септември, 2012 Колега откачи буксата от витека да видиш какво е неработещ витек. Просто мисля че са ти много високи очакванията от този мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EvilSprit 0 #5 Отговорено 30 Септември, 2012 Мерси колеги утре ще се поровя и ще видя какво не е наред а за очкванията ми като се вклучи V-tec се осеща здраво само че много рядко става утре ще пиша кво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #6 Отговорено 30 Септември, 2012 Виж си и щеката за нивото на маслото, може и да нямаш достатъчно за да се включва витека. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #7 Отговорено 1 Октомври, 2012 Моята е 1.5 втека и тъй като не съм свикнал да я гледам тая щека, при проверка, един слънчев ден разбрах че на щеката няма и капчица, но втека си работеше. Така че едва ли да е от мъслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #8 Отговорено 1 Октомври, 2012 Моята е 1.5 втека и тъй като не съм свикнал да я гледам тая щека, при проверка, един слънчев ден разбрах че на щеката няма и капчица, но втека си работеше. Така че едва ли да е от мъслото.Колега, при теб втек-а работи по различен начин.При икономиците той работи в ниските обороти като "затваря" един от впръкатените клапани (обикновенно работи до 3000 оборота).При малкият витек и при останлите (1.8, 2.0 и т.н.), той отваря след 4500 оборота. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #9 Отговорено 1 Октомври, 2012 Пробвай с един кабел да подадеш + директно до втек клапана да видиш дали работата на мотора ще се промени.Колега trifon.trifonov икономика стандартно работи на 12клапана и след определени обороти се отварят и другите 4 (така мисля, че беше) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #10 Отговорено 2 Октомври, 2012 Моята е 1.5 втека и тъй като не съм свикнал да я гледам тая щека, при проверка, един слънчев ден разбрах че на щеката няма и капчица, но втека си работеше. Така че едва ли да е от мъслото.И как разбра,че работи?Имам 2 витек-двигателя,икономик и нормален,при липса на достатъчно масло,витека НЕ РАБОТИ!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #11 Отговорено 3 Октомври, 2012 Най малкото, самия звук се променя та така и разбирам, отделно че става доста по пъргава (според мен тоя въпрос тряаше на лично, да не спамим ама аре).Колега да пишеш какъв е бил проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #12 Отговорено 6 Октомври, 2012 При НЕ работещ Втек чека ще свети.Колега, ти по какво разбра, че Втек-а не винаги тръгва?С какво масло караш и съответно на какъв пробег е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове