Jump to content
raishauer

Хидравлична рейка Honda Stream 2.0

Recommended Posts

Имам проблем с леко почукване но дразнещо в окачването, днес реших да прегледам всичко обстойно като започнах шарнири, кормилни накрайници, спирачни апарати, биалетки и нищо фрапиращо. В крайна сметка загледах кормилната рейка и установих че като хвана гумата и рязко я мръдна в ляво и дясно направление в центъра на рейката където се свързват двете кормилни щанги се чува потропването което търся, и видимо там където се завиват кормилните накрайници има луфт. Луфта е около оста на рейката не по дължина.Моля за съвет от колегите който са имали този проблем да споделят има ли нещо като реглаж на този луфт или вътре е износена и ще трябва ремонт.Автомобилът е Honda Stream 2.0 2002год Благодаря на всички който ще се включат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с леко почукване но дразнещо в окачването, днес реших да прегледам всичко обстойно като започнах шарнири, кормилни накрайници, спирачни апарати, биалетки и нищо фрапиращо. В крайна сметка загледах кормилната рейка и установих че като хвана гумата и рязко я мръдна в ляво и дясно направление в центъра на рейката където се свързват двете кормилни щанги се чува потропването което търся, и видимо там където се завиват кормилните накрайници има луфт. Луфта е около оста на рейката не по дължина.Моля за съвет от колегите който са имали този проблем да споделят има ли нещо като реглаж на този луфт или вътре е износена и ще трябва ремонт.Автомобилът е Honda Stream 2.0 2002год Благодаря на всички който ще се включат

Прилагам и схема на рейката там съм обазначил какъв е луфта на този възел http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=arx1348840533g.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опита ли да стегнеш болтовете! :rolleyes: От двете страни на стрелката от схемата... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пипал нищо все още очаквам съвети и тогава ще ремонтирам. Двата болта дали ще оберат тази хлабина защото виждам че се движи целият детайл между предпазните гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стягай!Нема се плашиш - нямаш проблем! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...леко почукване но дразнещо в окачването...в центъра на рейката където се свързват двете кормилни щанги се чува потропването което търся...

Добре дошъл в клуба. Все пак при мен не съм установил мястото чак с такава точност.Според повечето теории проблемът идва от луфт между SLIDER GUIDE (някаква пластмаса или нещо такова) който се плъзга в страничния канал на RACK HOUSING от твойта схема.При мен ги сменихме и двете (огин скъпо) плюс още няколко чарколяка. След ремонта уж изчезна, после взе да скърца, после не знам кво и барнаха и скърцането престана, но после пак взе да си тропа и съм се предал.Или тропа нещо друго - ако Sebulba е прав ше пукна - или си е конструктивно така и няма оправия. В това състояние - преди и след ремонта който не промени нищо карам вече 50 000 км без промяна в състоянието.Интересно е, че старите ми чаркове които ми свалиха и ми седят в един кашон нямат никакъв луфт. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...леко почукване но дразнещо в окачването...в центъра на рейката където се свързват двете кормилни щанги се чува потропването което търся...

Добре дошъл в клуба. Все пак при мен не съм установил мястото чак с такава точност.Според повечето теории проблемът идва от луфт между SLIDER GUIDE (някаква пластмаса или нещо такова) който се плъзга в страничния канал на RACK HOUSING от твойта схема.При мен ги сменихме и двете (огин скъпо) плюс още няколко чарколяка. След ремонта уж изчезна, после взе да скърца, после не знам кво и барнаха и скърцането престана, но после пак взе да си тропа и съм се предал.Или тропа нещо друго - ако Sebulba е прав ше пукна - или си е конструктивно така и няма оправия. В това състояние - преди и след ремонта който не промени нищо карам вече 50 000 км без промяна в състоянието.Интересно е, че старите ми чаркове които ми свалиха и ми седят в един кашон нямат никакъв луфт.
Ако не ти предсавлява проблем можеш ли да провериш къде се монтира SLIDER GUIDE, от външната или от вътрешната страна на RACK HOUSING в направляващия канал, защото ако е от вътрешната страна според мен ще може да се обере този луфт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От външната смятам - пъха се в един метален чарк който осигурява силата, а това според мен е добавено за да не трие метал в метал.Като имам време ще снимам чарковете разглобени.Имай предвид, че мойте беше в това тропливо положение на 50000 км, за по дълго може и да се износва повече тая част, съответно да има голямо подобрение ако се смени SLIDER GUIDE

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес опитах да натегна двата болта, но едно че мястото е много ограничено и другото че ключът не може да се пъхне странично, защото кормилните щанги пречат. Ще пробвам да изтъня един ключ и пак ще пробвам или другото което си мисля дали не трябва да сваля кормилните пръти.Ивайло имам още едно питане този плъзгач има ли го като резервна част само него и ако може ме насочи от къде си го купил. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да изтъняваш, трябва да стегнеш с динамометричен ключ - килограмите ги имаш на схемата! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви Sebulba и Ивайло ще пиша като преключа :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези който следят темата по моя проблем поръчах този слайдер след 10 дни ще бъде при мен. Сега остава въпроса дали ще мога да го сменя без да свалям рейката, защото както казват някой познати "къде са го наврели тези японци" :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес успешно монтирах този слайдер ремонта протече 2 часа за учудване лесно стана :rolleyes: и въпросният луфт изчезна. Но сега ме тревожи друго като свалих кормилнините щанги завъртях волана рязко ляво и дясно чува се пак едно леко почукване там където става зацепването на зъбната рейка със зъбното колело, според вас това луфт ли е между тази предавка и ще можели да се обере отдолу с този болт под рейката.Благодаря на всички които следят темата и за отговорите ;)

Редактирано от raishauer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...