Jump to content
dvr

високи обороти.

Recommended Posts

Здравейте колеги! Собственик съм от месец на HONDA CRV произведена през далечната 1998г. Автомобила е автоматик с дясна дирекция, аз съм втори собственик в България.Автомобила има газова уредба слагана тук.Проблема бе следния: На P или N автомобила държи много ниски /200-300/ обороти и мотора се тресе целия.Посъветваха ме да измия "съпковия мотор" ,"intake air control valve (IACValve)". Измих го и в момента на слагането се появи следния НОВ проблем, автомобила на празен ход държи 2000 оборота студен и топъл! От едната крайност в другата! Какво ще ме посъветвате сега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва само на газ ли го прави ако го прави на газ отиди ба газаджия да ти настрой ниските ако е така и на бенз. в auto-data пише кат се обучава стъпково моторче но е на английски надявам се да разбираш за да не стане фал тва е с което мога аз да ти помогна ако има по-компетентни да кажат и те

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали оборотите от дросела.Ако не си в час отиди в сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Собственик съм от месец на HONDA CRV произведена през далечната 1998г. Автомобила е автоматик с дясна дирекция, аз съм втори собственик в България.Автомобила има газова уредба слагана тук.Проблема бе следния: На P или N автомобила държи много ниски /200-300/ обороти и мотора се тресе целия.Посъветваха ме да измия "съпковия мотор" ,"intake air control valve (IACValve)". Измих го и в момента на слагането се появи следния НОВ проблем, автомобила на празен ход държи 2000 оборота студен и топъл! От едната крайност в другата! Какво ще ме посъветвате сега?

 

Смених "intake air control valve (IACValve)", регулираха клапаните и колата "заспа"Публикувано изображение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тея процедури реглаж на клапани и смяна на на IACvalve колко пари са ??и аз имам проблем с оборотите ... постоянно играят ... на бензин 1200-1500 като е откачен IAC-a като го закача играят от 1000 до 3000 ...също така като колата е студена ги държи горе долу като загрее тогава почва промяната в оборотите ... немога да намеря кой да я види в Варна ,събота обиколих насам натам всички искаха да си ходят у тях си ... препоръчайте Елкон .....на газ ми държи 2000 и то даже съм затворил клапана като е студена неиска да върви добре ... дава ми разход 16 газ градско а доста я жаля128кс 97г б20б3 е мотора ако на някой му трябва инфо за да ме насочи

Редактирано от dido0o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прочети по форумите тук и оффроуд има доста писано как се регулират клапаните не е голяма философия.А за стъпковото моторче ( IAC Valve) първо пробвай само да го почистиш също има писано даже и снимки има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес реших да направа тая процедура с самодиагностиката ... с двупиновата букса под централната конзола грешките са 8 и 14 14 - IAC Valve (Idle Air Control) defective circuit or unplugged / defective sensor8 - TDC Sensor (Top Dead Center) defective circuit or unplugged / defective sensor14 е ясно ама това 8 немога да го разбера .. някой ако има идея да помага , какво е TDC , кой е тоя датчик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес реших да направа тая процедура с самодиагностиката ... с двупиновата букса под централната конзола грешките са 8 и 14 14 - IAC Valve (Idle Air Control) defective circuit or unplugged / defective sensor8 - TDC Sensor (Top Dead Center) defective circuit or unplugged / defective sensor14 е ясно ама това 8 немога да го разбера .. някой ако има идея да помага , какво е TDC , кой е тоя датчик

Предполагам ,,с моя английски" ,че става дума за датчик,,Горна мъртва точка" или куплунга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такааа , понеже не съм писал отдавна а и никой не се включва .... четох за тоя TDC че става въпрос за запалването ... и наистина колата пали трудно , досат върти стартера преди да запали , а когато изгасне чека запалва бързо но това мис е е случвало има няма 5 пъти откакто я имам ... идеи къде да го търся тоя датчик ... знам че е някъде в дистрибуторна капачка ама коя точно букса .....

Редактирано от dido0o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тея процедури реглаж на клапани и смяна на на IACvalve колко пари са ??и аз имам проблем с оборотите ... постоянно играят ... на бензин 1200-1500 като е откачен IAC-a като го закача играят от 1000 до 3000 ...също така като колата е студена ги държи горе долу като загрее тогава почва промяната в оборотите ... немога да намеря кой да я види в Варна ,събота обиколих насам натам всички искаха да си ходят у тях си ... препоръчайте Елкон .....на газ ми държи 2000 и то даже съм затворил клапана като е студена неиска да върви добре ... дава ми разход 16 газ градско а доста я жаля128кс 97г б20б3 е мотора ако на някой му трябва инфо за да ме насочи

и аз от вчера имам същия проблем с оборотите.клапаните са регулирани преди 1000 км.днес чистих iacv но никакъв ефект няма.на газ държи 2000 оборота ,а на бензин играят от 900 до 1500 оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами мисля че тея клапани за контрол на входящия въздух са редовен проблем ... по моргите в варна няма една клапа останала .... но видях че ги има и на хонда акорд прелюд интегра ... има ги при мотори 2.2 2.7 и нз кои други ... сега се надявам да успея да разбера дали стават ... щото по принцип са няколко вида .... става дума че има съвпадения визуално с тая на цр-вто ..... инъче го има колега от форума който има морга и го предлага за 80лв ... ново е 180лв ... но повечето морги не знаят за какво става дума като ги путаш просто има значение дали им казваш цр-в акорд или сивик примерно .... така че мисля и за по малко пари може да се намери ... стига евентуално да стават на цр-вто от другите хонди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега стига си човъркал това црв.Отиди при Деян-0889668266.Варна -сервиза се намира на обръщача на 13 номер автобус на околовръсното.Ако караш по околомръсното завиваш пресечката на обръщача надолу.До като стигнеш един малък магазин за хранотелни стоки там завиваш на ляво и виждаш само гаражи от ляво 2-рия гараж е на Деян.Можеш да го питаш за всичко.Аз имах подобен проблем и се оказа лошо Варненско гориво.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...