Jump to content
WHITE POWER

h22a turbo

Recommended Posts

Тези дни си монтирам дартън ризите в х22 блок с цп бутала на 89мм (87мм заводски). Сетъпа е за около 700-800кс на мотор, като колата е за всекидневно ползване. Идеята ми е да чуя мнения по въпроса какво разстояние да оставя за буталото. Аз мисля да спазвам предписанията от производителя, но много хора ме съветват да оставя над десета, което някак си не ми харесва. Не искам сутрин като паля да трака като дизел, но не искам и да скове мотора от температурното разширение. Ако някой има какво да каже - нека да заповяда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже комуникирам директно с ЦП мога да им напиша за съвет но ще ми трябват модел на буталата и откъде са купени...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се прибера вечерта ще се свържа с тебе. мерси предварително

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е зле да драснете два реда в тая тема какъв е бил съвета. Има и други хора, на които им е интересно. Публикувано изображение

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че всеки един конретен случей изисква да се рагледат всики детайли и тогава да се избере конкретно решение .което означава че в подобен случей дори и с малки разлики може да се поступи по същия начин.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗА толкова мощност ще иска голяма хлабина много голяма !!!. И ще трака леко няма как.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А производителя колко хлабина им препоръчва,и тая 1 десета не е ли много малко

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак ако не е проблем да пишеш после какви хлабини са препоръчали за този случай.Моето предположение е около 11 стотни ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От CP за такъв сетъп ги дават 1 десета за евтидейка, до 1.2 за сериозни натоварвания+етаноли/метаноли и прочие.За останалите марки има значение също дали са с покритие на полите или не.Хлопането с хубаво масло е минимално и поносимо...като за 700-800к.с. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна, в какво купе е двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А производителя колко хлабина им препоръчва,и тая 1 десета не е ли много малко

0.8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.8 -а споменева ли се до колко налягане или това си е стандартно и това е..а какъв блок ще използваш от Х22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обади са ще се разходя с тебе , че и без тва тряба ходя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Берко му е маиката Публикувано изображение производителя наи добре знае колко да е хлабината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...