WHITE POWER 5 #1 Публикувано 18 Септември, 2012 Тези дни си монтирам дартън ризите в х22 блок с цп бутала на 89мм (87мм заводски). Сетъпа е за около 700-800кс на мотор, като колата е за всекидневно ползване. Идеята ми е да чуя мнения по въпроса какво разстояние да оставя за буталото. Аз мисля да спазвам предписанията от производителя, но много хора ме съветват да оставя над десета, което някак си не ми харесва. Не искам сутрин като паля да трака като дизел, но не искам и да скове мотора от температурното разширение. Ако някой има какво да каже - нека да заповяда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #2 Отговорено 18 Септември, 2012 понеже комуникирам директно с ЦП мога да им напиша за съвет но ще ми трябват модел на буталата и откъде са купени... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #3 Отговорено 18 Септември, 2012 Като се прибера вечерта ще се свържа с тебе. мерси предварително 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #4 Отговорено 18 Септември, 2012 Няма да е зле да драснете два реда в тая тема какъв е бил съвета. Има и други хора, на които им е интересно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #5 Отговорено 18 Септември, 2012 мисля че всеки един конретен случей изисква да се рагледат всики детайли и тогава да се избере конкретно решение .което означава че в подобен случей дори и с малки разлики може да се поступи по същия начин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #6 Отговорено 18 Септември, 2012 ЗА толкова мощност ще иска голяма хлабина много голяма !!!. И ще трака леко няма как. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivaka 164 #7 Отговорено 18 Септември, 2012 (Редактирано) А производителя колко хлабина им препоръчва,и тая 1 десета не е ли много малко Редактирано 18 Септември, 2012 от jivaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #8 Отговорено 18 Септември, 2012 Митак ако не е проблем да пишеш после какви хлабини са препоръчали за този случай.Моето предположение е около 11 стотни 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #9 Отговорено 18 Септември, 2012 От CP за такъв сетъп ги дават 1 десета за евтидейка, до 1.2 за сериозни натоварвания+етаноли/метаноли и прочие.За останалите марки има значение също дали са с покритие на полите или не.Хлопането с хубаво масло е минимално и поносимо...като за 700-800к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #10 Отговорено 19 Септември, 2012 Ако не е тайна, в какво купе е двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #11 Отговорено 19 Септември, 2012 опел кадет 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #12 Отговорено 20 Септември, 2012 Задно разположен предполагам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #13 Отговорено 21 Септември, 2012 А производителя колко хлабина им препоръчва,и тая 1 десета не е ли много малко0.8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jivaka 164 #14 Отговорено 21 Септември, 2012 0.8 -а споменева ли се до колко налягане или това си е стандартно и това е..а какъв блок ще използваш от Х22 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #15 Отговорено 21 Септември, 2012 някой от шумен може ли утре в 10 часа да ми покаже пътя до мадара ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #16 Отговорено 21 Септември, 2012 Обади са ще се разходя с тебе , че и без тва тряба ходя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #17 Отговорено 22 Септември, 2012 Берко му е маиката производителя наи добре знае колко да е хлабината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #18 Отговорено 26 Септември, 2012 за триене 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове