Jump to content
dido83

2,2 i-CDTi

Recommended Posts

колеги кога се вклучва турбината на 2.2 дизел 2004 година за 1 път карам хонда и в на4алото е малко мудна това нормално ли е

Редактирано от dido83

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички турбо дизели е така. Това се казва "турбо дупка" и изчезва при около 2000 оборота. Получава се този ефект поради устройството на турбокомпресора. Задвижва се от изгорелите газове на двигателя и започва да работи ефективно при определени обороти на двигателя, до тогава работи като атмосферен двигател. Този ефект се засилва при по-голям турбокомпресор. За избягване на този ефект различните производители през последните години предлагат различни решения, например BMW - втори малък компресор паралелно свързан за ниските обороти, VW - механичен компресор за ниските обороти при бензиновите модели и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ти го е казал. Гледай да не караш колата на под 1500 оборота след 2ра предавка, принципно турбодизелите не е добре да се мъчат на под 1500об и докато е студен не го карай над 2000-2500, за да си пазиш турбината зимата. Бързо ще свикнеш.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...