dido83 0 #1 Публикувано 13 Септември, 2012 (Редактирано) колеги кога се вклучва турбината на 2.2 дизел 2004 година за 1 път карам хонда и в на4алото е малко мудна това нормално ли е Редактирано 13 Септември, 2012 от dido83 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wasp 5 #2 Отговорено 14 Септември, 2012 При всички турбо дизели е така. Това се казва "турбо дупка" и изчезва при около 2000 оборота. Получава се този ефект поради устройството на турбокомпресора. Задвижва се от изгорелите газове на двигателя и започва да работи ефективно при определени обороти на двигателя, до тогава работи като атмосферен двигател. Този ефект се засилва при по-голям турбокомпресор. За избягване на този ефект различните производители през последните години предлагат различни решения, например BMW - втори малък компресор паралелно свързан за ниските обороти, VW - механичен компресор за ниските обороти при бензиновите модели и др. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #3 Отговорено 14 Септември, 2012 (Редактирано) Колегата ти го е казал. Гледай да не караш колата на под 1500 оборота след 2ра предавка, принципно турбодизелите не е добре да се мъчат на под 1500об и докато е студен не го карай над 2000-2500, за да си пазиш турбината зимата. Бързо ще свикнеш. Редактирано 14 Септември, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове