Jump to content
men4e

Проблем със Сивик 5 ген d13b2

Recommended Posts

Здравейте колеги. Карам сивика на газ и след много опити да регулирам газта, покарах колата и на бензин и видях, че пак го има проблема. А той е - не пали без да и подадеш газ, не поддържа добре обороти на пх, не винаги де, но много често си гасне особенно в движение като изключа от скорост, когато е на скорост и отнема газта някакси прекъсва със забиване на муцуната. Като става по-добре, но пак си го има проблема и на газ и на бензин. Имам я от 1-2 месеца,а стария собственик ми каза, че скоро е сменил кабели и свещи. Уплътнението му филтърната кутия и калника е свалено. Това е което мога да каже, ако някой има идей къде да търся проблема, бобина ли, карборатор ли, да свирка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..не пали без да и подадеш газ..

Свиквай - все пак караш карбуратор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специални благодарности за компетентния отговор, ще трябва да черпя каса бира :) . Все пак ще се радвам, ако някой помогне с малко по-изчерпателна информация може да търся проблема и как бих могъл да го оправя. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на бензин ли гасне, като изключиш от скорост?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Но не е всеки път поняга или държи оборотите нормално или едвам едвам пред огасване. И на бензин и на газ го има номера дето като съм на скорост пусна газта и хълбуца, през някви тактове забива предницата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чистил ли си eacv-то?

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имах подобен проблем и бях пуснал тема какво направих и се оправи. Ако ти помогне с нещо ;) я разгледай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Сега тръгвам, че ме чакат 450 км път, ще ме кара колата. Довечера или утре ще се пробвам да го почистя. Има ли нещо по специфично в тая операция или нещо което мога лесно да прецакам? Мерси за снимките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, прочетох ти темата, ще се уча май на тия карбове лошо няма. Вчера варна-козлодуй перфектно пътуване от 60 до 160 на пета си върви повече от доволно, с 20 лв 200км. Докато вечерта не я огасих и после глъхнене, че и неможеше да запали. Ще чистя аз iacv-то и карба, ма и ще видя маркучите щото докато я настроивам и форсирам се чува едно съскане от кутията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

батка по това което обясняваш провери си вакумите да нямаш някой изваден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..не пали без да и подадеш газ..

Свиквай - все пак караш карбуратор.
Или нещо като карб .То и в него е причината .Отговора се крие тук- http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=78146

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен само като видях, че последното мнение е от теб и бех сигурен, че ше има писано за дуал карб ;) . За сега трябвя да се пробвам да го науча тоя да бачка. Ако не те затруднявам може да ми пишеш на лс точно какви части ше ми трябват и как става, тоест дали ще мога да се справя или ще трябва да се ходи до дупница :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен само като видях, че последното мнение е от теб и бех сигурен, че ше има писано за дуал карб ;) . За сега трябвя да се пробвам да го науча тоя да бачка. Ако не те затруднявам може да ми пишеш на лс точно какви части ше ми трябват и как става, тоест дали ще мога да се справя или ще трябва да се ходи до дупница :)

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74111 ;) Всичко е толкова нагледно обяснено!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Менове писна ми вече да се занимавам, ма не ми се ходи на доктор и тва е, кеф ми е сам да си я ръчкам.Сега се опитах да сваля IACV-то, но не можах да отвия болтовете, ще търся гедоре ма некой друг ден.Сега да питам, това алуминиевото нещо между карба и тавата, тфа ли му викате плочка на газовата и трбва ли да си се вее на където си иска и единственото нещо което да го придържа да е филтърната кутия. Моето не е захванато никъде и демек си е лабаво. Другото което като махна капака на кутията и се чува как смуче въздух от горе и (за така си мисля) като запуша дупките колата би трябвало да гасне, да ама не гасне ами почва да се чува как смуче от некъде другаде и не мога да разбера от къде. Та въпроса ми е в тоя въздух ли е проблема ми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва фучене брато гледай да не е некой вакум! Може да има някой откачен аз имах един такъв и беше филм голем. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не може да ми каже ая алуминиева джаджа захваща ли се за карба о принцип и има ли уплътнение между нея и карба или между нея и кутията на филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да има уплътнение!Не трябва да тегли въздух от там - оправи го! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...