men4e 0 #1 Публикувано 7 Септември, 2012 Здравейте колеги. Карам сивика на газ и след много опити да регулирам газта, покарах колата и на бензин и видях, че пак го има проблема. А той е - не пали без да и подадеш газ, не поддържа добре обороти на пх, не винаги де, но много често си гасне особенно в движение като изключа от скорост, когато е на скорост и отнема газта някакси прекъсва със забиване на муцуната. Като става по-добре, но пак си го има проблема и на газ и на бензин. Имам я от 1-2 месеца,а стария собственик ми каза, че скоро е сменил кабели и свещи. Уплътнението му филтърната кутия и калника е свалено. Това е което мога да каже, ако някой има идей къде да търся проблема, бобина ли, карборатор ли, да свирка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #2 Отговорено 7 Септември, 2012 ..не пали без да и подадеш газ.. Свиквай - все пак караш карбуратор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #3 Отговорено 7 Септември, 2012 Специални благодарности за компетентния отговор, ще трябва да черпя каса бира . Все пак ще се радвам, ако някой помогне с малко по-изчерпателна информация може да търся проблема и как бих могъл да го оправя. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #4 Отговорено 7 Септември, 2012 И на бензин ли гасне, като изключиш от скорост? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #5 Отговорено 7 Септември, 2012 Да. Но не е всеки път поняга или държи оборотите нормално или едвам едвам пред огасване. И на бензин и на газ го има номера дето като съм на скорост пусна газта и хълбуца, през някви тактове забива предницата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #6 Отговорено 7 Септември, 2012 чистил ли си eacv-то? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #7 Отговорено 7 Септември, 2012 Колега, имах подобен проблем и бях пуснал тема какво направих и се оправи. Ако ти помогне с нещо я разгледай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #8 Отговорено 7 Септември, 2012 Не. Сега тръгвам, че ме чакат 450 км път, ще ме кара колата. Довечера или утре ще се пробвам да го почистя. Има ли нещо по специфично в тая операция или нещо което мога лесно да прецакам? Мерси за снимките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #9 Отговорено 8 Септември, 2012 Благодаря колега, прочетох ти темата, ще се уча май на тия карбове лошо няма. Вчера варна-козлодуй перфектно пътуване от 60 до 160 на пета си върви повече от доволно, с 20 лв 200км. Докато вечерта не я огасих и после глъхнене, че и неможеше да запали. Ще чистя аз iacv-то и карба, ма и ще видя маркучите щото докато я настроивам и форсирам се чува едно съскане от кутията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #10 Отговорено 8 Септември, 2012 батка по това което обясняваш провери си вакумите да нямаш някой изваден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 8 Септември, 2012 ..не пали без да и подадеш газ.. Свиквай - все пак караш карбуратор.Или нещо като карб .То и в него е причината .Отговора се крие тук- http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=78146 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #12 Отговорено 8 Септември, 2012 Фен само като видях, че последното мнение е от теб и бех сигурен, че ше има писано за дуал карб . За сега трябвя да се пробвам да го науча тоя да бачка. Ако не те затруднявам може да ми пишеш на лс точно какви части ше ми трябват и как става, тоест дали ще мога да се справя или ще трябва да се ходи до дупница Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #13 Отговорено 8 Септември, 2012 Фен само като видях, че последното мнение е от теб и бех сигурен, че ше има писано за дуал карб . За сега трябвя да се пробвам да го науча тоя да бачка. Ако не те затруднявам може да ми пишеш на лс точно какви части ше ми трябват и как става, тоест дали ще мога да се справя или ще трябва да се ходи до дупница http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74111 Всичко е толкова нагледно обяснено! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #14 Отговорено 13 Септември, 2012 Менове писна ми вече да се занимавам, ма не ми се ходи на доктор и тва е, кеф ми е сам да си я ръчкам.Сега се опитах да сваля IACV-то, но не можах да отвия болтовете, ще търся гедоре ма некой друг ден.Сега да питам, това алуминиевото нещо между карба и тавата, тфа ли му викате плочка на газовата и трбва ли да си се вее на където си иска и единственото нещо което да го придържа да е филтърната кутия. Моето не е захванато никъде и демек си е лабаво. Другото което като махна капака на кутията и се чува как смуче въздух от горе и (за така си мисля) като запуша дупките колата би трябвало да гасне, да ама не гасне ами почва да се чува как смуче от некъде другаде и не мога да разбера от къде. Та въпроса ми е в тоя въздух ли е проблема ми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #15 Отговорено 13 Септември, 2012 Тва фучене брато гледай да не е некой вакум! Може да има някой откачен аз имах един такъв и беше филм голем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #16 Отговорено 14 Септември, 2012 Никой ли не може да ми каже ая алуминиева джаджа захваща ли се за карба о принцип и има ли уплътнение между нея и карба или между нея и кутията на филтъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #17 Отговорено 14 Септември, 2012 Добре е да има уплътнение!Не трябва да тегли въздух от там - оправи го! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове